Afvallen? Geen probleem!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Evelijn

Re: Afvallen? Geen probleem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:59

Als het alleen aan het avondeten ligt en dan ook specifiek aan aantal groentes... tja volgens mij is er dan niet echt iets mis met je. Avondeten wordt door veel kinderen onbewust gebruikt om invloed te hebben op je ouders.
Ik at als kind en tiener echt minimaal... half aardappeltje, nauwelijks groenten etc... echter deed mijn moeder niet moeilijk. "Pak maar een boterham als je het niet lust" Ik ben pas echt gaan eten toen ik voor mezelf ging koken en zelf mocht beslissen wat ik lekker vond.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 11:18

Evelijn: Ik wou dat mijn moeder ook zij, Pak maar een boterham. Maar dat zou ze dus niet doen ;) :)
Ik ga denk ik eens met mama overleggen of ik misschien 1 a 2 x in de week mag koken, of in iedergeval mag helpen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 11:19

JustaLive schreef:
ZO MAKKELIJK licht het niet!!!!!!!!!!! In jou ogen misschien ja, Maar tot dat je het meemaakt. Dan weet je precies dat je er niet 123 even wat naar binnen kan proppen!!!!!!! Hoe kun je dat nou zeggen joh.. :n

Je wéét waar het aan ligt, maar ik krijg uit jouw posts gewoon niet de indruk dat je er iets aan wil doen.. Beetje zelfdiscipline..

En ik weet heus wel waar ik het over heb. Ik ben vorig jaar 15 kilo afgevallen, voor iemand die te zwaar is is afvallen net zo moeilijk als aankomen voor iemand die te licht is :j Je moet het alleen zelf WILLEN en er dan voor KNOKKEN!!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 11:21

Als jij het zo goed snapt, snap ik niet waarom je nou zo'n domme*inmijnogen* reactie kan plaatsen als die vorige.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 11:22

JustaLive schreef:
Als jij het zo goed snapt, snap ik niet waarom je nou zo'n domme*inmijnogen* reactie kan plaatsen als die vorige.

Zoals ik al aangeef.. Ik krijg uit je posts niet de indruk dat je er écht iets aan WILT doen.. :Z

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 11:24

Dat is dan maar jou indruk. Geef alsjeblieft geen oordelen als je niet weet hoe de situatie is. Daar help je me echt niet mee :)

Ik wil er heel graag wat aan doen voor de mensen die misschien net zo denken als Relaxed. Maar het IS niet zo makkelijk als sommige denken van "hup gewoon eten". En ik vroeg ook niet om meningen van hoe vinden jullie dit nou? Maar om hulp. Om reactie's wat ik ZOU kunnen doen. Ga mij in dit geval absoluut niet lopen afkraken. Want ik doe echt mijn best en dan komt het heel hard over als iemand zegt dat ik niet eens wat wil doen.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:08

Ben je al met je vader/moeder naar de HA geweest zoals ik had voorgesteld? :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 18:07

Heb het wel voorgesteld. Papa en mama zijn het er niet mee eens...