Agis weer duurder.. welke beter en goedkoper?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Agis weer duurder.. welke beter en goedkoper?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 18:16

Ik geloof n iet dat ik je volgen kan Mistral, heb je het nu over het eigen risico of eigen bijdrage, want de laatste heb je ook niet bij Anderzorg.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 18:17

Voor iedereen is die 155 euro verplicht, zorgverzekeraars willen mensen nog weleens vrijstelling geven. Wat in mijn geval dus gebeurd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:01

Ja maar heb je het over een eigen risico of een eigen bijdrage :)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:08

Mistral heeft het over het verplicht eigen risico ;)

Allereerst zou ik eens uitzoeken of je via een collectief ergens verzekerd kan worden. Dat scheelt al snel tientallen euro's per jaar. Ben je bijvoorbeeld student? Daar zijn ook goede pakketten voor. KNHS leden krijgen ook korting met hun sportpas enz. enz.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 23:00

Anne_GTI schreef:
Mistral heeft het over het verplicht eigen risico ;)

Allereerst zou ik eens uitzoeken of je via een collectief ergens verzekerd kan worden. Dat scheelt al snel tientallen euro's per jaar. Ben je bijvoorbeeld student? Daar zijn ook goede pakketten voor. KNHS leden krijgen ook korting met hun sportpas enz. enz.

Echt waar ik heb een KNHS pas :P

Had ook al gekeken via zilveren kruis daar kan mijn vriend lid van worden alleen we zijn niet getrouwd of geen samenlevingscontract anders was ik ook goedkoper uit...

Ik maak juist heel veel gebruik van mijn zorg...
Ik heb therapie via Riagg en wil dat helemaal vergoed word.
Ik gebruik meerdere medicijnen zoals anti depressiva, maagtabletten en slaapmiddelen (slaapmiddelen moet ik uberhaupt zelf betalen)
Ook moet ik vaak naar de dokter of ziekenhuis voor onderzoeken en tandarts moet ook elke jaar wel weer gaatjes vullen :o

Dus ik maak er zeker goed gebruik van alleen wilde weten of het niet goedkoper kan, omdat ik agis zo duur vind.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:02

Unive-zekur is heel goedkoop, maar daar staan de nodige beperkingen ook wel tegenover. Ik zit zelf bij menzis, dat is redelijk betaalbaar, maar je behoud de nodige vrijheid.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:38

Anderzorg is inderdaad erg goedkoop, maar kan maar weinig vinden over wat wel en iet vergoed word, zeker wat tandartskosten betreft, tot welk bedrag wordt er bv vergoed en geld dat ook voor kronen en implantaten bv
En hoe zit het met psychologische hulp, alternatief etc.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:43

www.independer.nl ingeven welk pakket je sowieso wilt, en de goedkoopste wordt voor je uitgerekend.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:59

PussInBoots schreef:
http://www.independer.nl ingeven welk pakket je sowieso wilt, en de goedkoopste wordt voor je uitgerekend.

Mwah, die durf ik wel in twijfel te trekken. Als goedkoopste voor een student komen ze aanzetten met een premie van over de 90 euro per maand. Die kan ook voor 80,11 met dezelfde dekking bij een andere maatschappij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:13

Silly1972 schreef:
Anderzorg is inderdaad erg goedkoop, maar kan maar weinig vinden over wat wel en iet vergoed word, zeker wat tandartskosten betreft, tot welk bedrag wordt er bv vergoed en geld dat ook voor kronen en implantaten bv

Staat hier toch?
http://www.anderzorg.nl/web/VergoedingEnZorg.htm

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:58

Chiqa schreef:
Silly1972 schreef:

Staat hier toch?
http://www.anderzorg.nl/web/VergoedingEnZorg.htm

3 gaatjes per jaar laten vullen en de helft vergoed krijgen??? Zie ik dat nou goed? Da's niet grappig.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:59

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 20:05

ik wou net zeggen....heb nooit wat betaald bij de tandarts aan vullingen :D
Prima maatschappij of je moet een rot boeltje aan board hebben. *D

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 20:09

als je 2x per jaar voor controle gaat moet 6 gaatjes te doen zijn toch? Tenminste, dat mag ik hopen voor iedereen :D