3e keer keelontsteking..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mariskatw

Re: 3e keer keelontsteking..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 15:15

ik heb dat inderdaad ook gehad, heel hardnekkige keelontsteking. De huisarts zei ook, als dat blijft moeten je keelamandelen eruit. Toen nog 1x een extra lange AB kuur gekregen, en toen ging het over, nog wel een aantal keren last gehad van m'n keel en ontzettend opgezwollen klieren. Later bleek dat ik pfeiffer had. Na die pfeiffer heb ik *afkloppen* nog geen keelontsteking weer gehad.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 15:31

Hmm.. als ik het zo lees moet ik ook maar eens op pfeiffer testen.
M'n vriend is ook heel de dag moe en slapjes..

In september word ik gelukkig weer helemaal onderzocht, doe ik eens per half jaar. :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 17:13

Ben eerst naar de dokter geweest, maar die wist niet zeker wat hij er mee moest dus heeft me doorverwezen naar de KNO-arts. Die zei
dat het mijn amandelen waren, maar dat het beter is om ze er nog niet meteen uit te halen. Ik heb nu antibiotica, en van die vervelende zetpillen tegen de pijn. Ben er wel enorm van opgeknapt! Als het morgen heel slecht gaat moet ik morgen weer bellen om ze er meteen uit te laten halen, en ik moet
sowieso maandag weer terug voor controle. Dan moeten we een afspraak maken om ze er uit de laten halen. Ik krijg mijn mond ook niet ver open,
ik deed het vandaag als een reactie op iets, had het dus niet helemaal door, nou het leek alsof mijn oor van binnen doorscheurde!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:20

Bij mij waren ze chronisch ontstoken uiteindelijk en de eerste reactie van de KNO-arts was: Wow, ik heb nog nooit zwarte amandelen gezien! *joh, thanks he!* Eruit laten halen, natuurlijk is dat niet leuk, zeker het uit de narcose komen was bij geen pretje, maar ik heb nu nergens meer last van. Minder snel griep, vrijwel geen keelpijn meer, etc etc! Top en kan het iedereen aanbevelen!

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:28

Hoe voelt dat onder narcose uitkomen dan?

Wel fijn dat het iets beter met je gaat bluesisx!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:58

Ik was enorm afwezig en wazig, daarnaast was ik zo ontzettend kotsmisselijk en voelde het alsof er overal een soort 'prikwater' zat(in m'n neus, achter m'n ogen), etc. Kan het gevoel niet omschrijven, maar het was echt verschrikkelijk, vooral dat ik echt extreem misselijk was en een soort algehele tintelstand :D . Heb wel meteen een flinke dosis gehad om het te minderen, maar dan nog....