Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chubby schreef:Je bedoelt dat je niet (meer) ongesteld wordt in je stopweek?
Dat is heel normaal!![]()
Geen zorgen over maken dan hoor!
Als ik mijn pil een maandje doorslik word ik zelfs dwars door me pil ongesteld.. 
japielover schreef:Mallodie schreef:Ik zet ook mijn geld op de stress... Verder leid ik af dat je vrij mager bent. Als je té mager bent dan kan dit ook aan de basis liggen van je probleem. 'Amenorroe' ik ben geen dokter uiteraard maar amenorroe kan een verschijnsel zijn van magerzucht, beter bekend als anorexia nervosa. Nogmaals... dit zijn gedachten die in me opkomen, kan goed zijn dat het niet klopt.
nou als ik iets niet heb is het anorexia![]()
ik heb net me opleiding verzorgende afgerond en heb daar mee te maken gehad nou echt nooit dat..
en daarbij ben ik gek op snoepen en lekker eten en dat spuug ik niet meer uit.
ik kan ook echt eten wat ik wil maar word niet dikken mijn eet patoon is:
sochtends
3 boterhammen(bruin brood van de bakker trouwens) 1 hagelslag 1 pindakaas en 1 kaas
of yochert met cruslie
rond 10 uur een sultana pakje met een appel
middag is minimaal 4 boterhammen(bruinbrood ook van bakker)
daar op heb ik altijd iets zoets en dan en harttig met een stuk komkommer of appel
rond 4 uur vaak iets van een appel ofzo
en savonds altijd verse groete en niet iets uit blik(dat vind k vies hihi)
met een stukje vlees en iets van past,rijst of aardappelen ofzo
owja uiterraard heb ik nu veilige sex als ik dat heb;) aangezien er geen pil geslikt word
).
*patjelisa schreef:Nou ik heb dus hetzelfde probleem...
Ik moest vrijdag 19 Juni weer beginnen aan de pil na mijn stopweek (ben gewoon ongi geworden) maar ik kon toen niet dus dat werd dinsdag, maar dan klopt je cyclus niet meer dus ik was niet beschermd... Ik na een paar weken weer gestopt met de pil voor de stopweek en ik werd dus niet ongi...
Toen zeven testen gedaan waarvan twee positief dus ik naar de dokter geweest om uit te leggen dat ik nu zo'n 10 weken overtijd ben en die heeft me hormoonpillen gegeven om weer ongi te worden maar daar ben ik na vier dagen mee gestopt, omdat ik er helemaal ziek van word.
Ik heb zelf maag en darmproblemen, maar van de week had ik zo'n last dat ik toch even naar de huisartsenpost ben gegaan en die heeft me nagekeken en die zei dat ik witte bloedlichaampjes in mijn urine heb...
Nou heb ik wel het idee dat ik me anders voel, omdat ik meer last heb van mijn maag, dikker word en meer plas en meer van dat soort dingen.
stress heb ik niet echt en heb voor deze tijd had ik juist wel veel stress en dan werd ik wel ongi..
Heb wel onder gewicht ik ben 1,76 en weeg rond de 50 kilo maar dat heb ik altijd al gehad en zelf toen ik 46 kilo woog werd ik nog ongi.
Ik heb nu maandag over een week een echo om te kijken wat er aan de hand is..

japielover schreef:Maar wat in g*dsn**m is het dan ik zou nu voor de 3e maand niet ongesteld worden.
Maar vind het dood eng om langs de huisarts te gaan en daarbij is dat ook nog is een verschrikkelijke heks...
joplin_1 schreef:TS ik zou als ik jou was gewoon even naar de huisarts gaan om een diagnose te laten stellen. Ook al is het een heks onthou dat zij er voor jou is en niet anders om. Jij betaalt haar rekening dus is ze op dat moment gewoon jouw "knechtje" sorry dat ik me zo uitdruk maar als deze mevrouw geen patienten had heeft ze ook geen brood op de plank dus ik zou er niet zo erg tegen deze mensen opkijken hoor. En anders zijn er genoeg andere huisartsen voor haar in de plaats.
patjelisa schreef:Ik na een paar weken weer gestopt met de pil voor de stopweek en ik werd dus niet ongi...
Toen zeven testen gedaan waarvan twee positief dus ik naar de dokter geweest om uit te leggen dat ik nu zo'n 10 weken overtijd ben en die heeft me hormoonpillen gegeven om weer ongi te worden maar daar ben ik na vier dagen mee gestopt, omdat ik er helemaal ziek van word. Nou heb ik wel het idee dat ik me anders voel, omdat ik meer last heb van mijn maag, dikker word en meer plas en meer van dat soort dingen.
(heb het zelf gehad) En dat lijkt mij logischer bij 2 positieve en 5 negatieve testen...... Als je zwanger bent, zijn ze namelijk allemaal positief.