dus heb nog nooit met tampon gezwommen,
ben eerlijkgezegd ook wel blij dat we volgend jaar geen schoolzwemmen meer hebben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myukii schreef:Huh, water 'er' in? Ik weet niet hoe jullie dat doen, maar ik heb meestal niet als ik uit het zwembad kom, of op de wc ga zitten na het zwemmen, dat het chloor/zeewater eruit gutst.Lijkt me dus ook niet dat het in je tampon gaat zitten? Bij mij in ieder geval niet, maar ik zal wel een supergemuteerd lichaam hebben die zich zo goed heeft aangepast aan water
Zou je iedere keer leeglopen als je t zwembad uit gaat...
Je lichaam past zich gelukkig prima aan, aan water. We zijn geen sponsjes.
) 
Zonnebloem schreef:ik zwem ook altijd gewoon hoor, nog nooit problemen mee gehad.
Wel eens dat het touwtje buitenboord bungelde maar ja, dat kan de beste overkomen dacht ik toen maar. (hoewel ik toen toch wel erg gouw vertrokken was, want ja stel je voor dat iemand het gezien had![]()
)

lissaagirl schreef:waar ga je zwemmen?
in het zwembad ga ik gewoon zwemmen zonder tampon.
daar verlies je geen bloed.
alleen in de zee.![]()
Myukii schreef:Huh, water 'er' in? Ik weet niet hoe jullie dat doen, maar ik heb meestal niet als ik uit het zwembad kom, of op de wc ga zitten na het zwemmen, dat het chloor/zeewater eruit gutst.Lijkt me dus ook niet dat het in je tampon gaat zitten? Bij mij in ieder geval niet, maar ik zal wel een supergemuteerd lichaam hebben die zich zo goed heeft aangepast aan water
tante_trien schreef:Myukii schreef:Huh, water 'er' in? Ik weet niet hoe jullie dat doen, maar ik heb meestal niet als ik uit het zwembad kom, of op de wc ga zitten na het zwemmen, dat het chloor/zeewater eruit gutst.Lijkt me dus ook niet dat het in je tampon gaat zitten? Bij mij in ieder geval niet, maar ik zal wel een supergemuteerd lichaam hebben die zich zo goed heeft aangepast aan water
Ik heb zelfs dat als ik uit bad kom, zonder tampon, het water in me muts zit.
HannahFrouk schreef:Nou moe, waarom zou dat smerig zijn? Je hebt niet voor niets kringspieren hoor. Of denk je dat jouw endeldarm blinkend schoon is als je de plomp induikt? Is tenslotte ook alleen maar gesloten met een kringspier, zijnde je anus. Nou bij je schede heb je d´r ook eentje, en die sluit net zo goed de boel af.
Zou wel zorgen dat je vaker wisselt dan normaal , voor het geval DAT.
En ik zou niet midden tussen de haaien gaan zwemmen.
. Onder het mom van 'dan lek je niet'. Nou, ik vraag me af welke natuurkundige wet er gangig is dat je niet zou lekken? Natuurlijk lek je in het water gewoon.
Ik vraag me echt af hoe mensen dat nou weer verzinnen