Operatie zelf ging goed, eerste weken echt veel pijn gehad, ennu al sinds vorige week vrijdag zo goed als pijnvrij

Ze hebben bij mij een stuk van mijn sleutelbeen afgehaald en een pees die gescheurd was genaaid en opnieuw aangehecht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die sling draag ik al helemaal niet meer en met haar kammen etc heb ik mijn arm wél boven horizontaal niveau.. 

, als ze dat nou eerder gezien hadden maar nee hoor. Voor de rest doet autorijden, paardrijden, computeren, pijn. Gewoon alle dagelijkse bezigheden.Patriciavt schreef:Feit is, dat ik al 3 weken meer dan dat doeDie sling draag ik al helemaal niet meer en met haar kammen etc heb ik mijn arm wél boven horizontaal niveau..
Ik had zo gehoopt dat ik weer te paard kon.. of mocht autorijden.. Grr
Herstel is de 1e zes weken niets doen (dat hou ik dus al gewoon niet vol..) en totaal zo'n 3 maand
lieverties schreef:Pluisje Volgens mij hebben wij dezelfde operatie gehad? ik mocht van de arts geen fisio want hij zei dat hun het kapot maken en ik moest zelf me grenzen opzoeken. wel ben ik bang nog steeds na een jaar als ik val of iets doet wat een ruk geeft aan mijn schouder, dat het weer mis is. Heeft iemand dat nog meer?.
Wel leer je heel snel na de operatie dingen met 1 arm te doen en word je snel handig.