benangelique schreef:heb een jaar voedingsleer erbij gedaan uit pure interesse, heb veel gelezen en met veel deskundigen gesproken.
Aha vandaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chloek schreef:Je moet wel echt even die knop om zetten (die is bij mij omgegaan omdat ik het zo zat was). Heb even in je prof gespiekt innepin maar als jij dat ben zie je er goed uit hoor! Knap gedaan.
Wel handig zo'n "dieet" voor als je op je streefgewicht ben.
chloek schreef:Vooral het winkelen kijk ik nu al naar uitDat is echt altijd een drama, dus ik kan niet wachten tot ik zover ben.
Larissa3 schreef:Hoe sneller het er van af gaat hoe sneller het er ook weer bij op komt he.
Mocht jij nu een keer een patatje willen eten is dat ook direct te merken aan de weegschaal, en dat gebeurd dus niet als je een net iets minder streng dieet doet.
Zelf ben ik 3 kilo kwijt in ongeveer 5 weken, ik eet ongeveer 1500 kaloriën per dag.
Kieffer schreef:Larissa3 schreef:Hoe sneller het er van af gaat hoe sneller het er ook weer bij op komt he.
Mocht jij nu een keer een patatje willen eten is dat ook direct te merken aan de weegschaal, en dat gebeurd dus niet als je een net iets minder streng dieet doet.
Zelf ben ik 3 kilo kwijt in ongeveer 5 weken, ik eet ongeveer 1500 kaloriën per dag.
Ik denk dat dit bij iedereen verschillende is Larissa3, ieder lichaam zit anders in elkaar en reageert anders op afvallen en een keer een vette hap. Bij de één zal opgaan wat jij zegt, maar bij een hoop mensen ook niet.
Larissa3 schreef:Daar heb je gelijk in, maar als jij een erg streng dieet doet en je kan je een keertje niet goed beheersen, dan zet dat papatje zich direct om in vetten ( bij de meesten dus ), maar dat gebeurd dus veel sneller bij een dieet van -1000 kaloriën dan als je gewoon netjes 1500 kaloriën eet.