Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Verder vind ik het een ontzettend vies idee wanneer iemand heeft overgegeven en heb ik zelf al 8 jaar niet meer overgegeven.
Inderdaad, liever wat misselijk dan te moeten overgeven.. Brrr.
Dreamy schreef:Ik heb dat ook. Vreselijk
Zodra ik een dronken persoon zie dan ben ik weg. Of als ik hoor dat iemand ook maar misselijk is dan ga ik altijd heel panisch vragen of die dan niet moet overgeven ofzo.
Ik kan daar écht niet tegen. Raak dan echt een soort van in paniek. M'n hart zit dan serieus in m'n keel.
Hoe ik eraan kom? Ik heb geen idee. Denk er pas sinds een jaar echt goed over na..
Laatst had ik schoolreisje met stage. Zat met de heenweg voorin de bus tussen wagenzieke kinderen. Nou ik had het niet meer! Gelukkig bleef het alleen maar bij het klagen van 'Ik ben misselijk juf!', en was er geen kind dat moest overgeven..
Dacht op de terugweg slimmer te zijn door achterin naast een moeder te gaan zitten (ik aan de raamkant)..
Zij ging uiteindelijk als enige over haar nek die reis. Je had me moeten zien zitten
Ik zat helemaal te trillen, tegen het raam aangeplakt, oren dicht gedrukt en m'n ogen helemaal stijf dichtgeknepen. Pfff..
Ik ga over 2 week naar Lowlands. Hoop echt dat ik er niet zoveel mee te maken krijg.. daar zie ik dus echt tegenop
) en ogen dicht. benangelique schreef:ik sluit me aan bij cruesli, niet ideaal als je je hondsberoerd voelt en je lijf kostewatkost z'n best doet om de boel binnen te houden
2misty2 schreef:Overgeven bij een therapeut??? Moet je dit gaan opwekken dan ?
Jeetje, lijkt me wel een uitkomst, heb namelijk het idee dat als je weet wat het is de ergste angst weg is.
Ik heb het denk ik omdat ik juist nooit over hoef te geven. Maar het belemmerd gigantisch mijn leven zo zonde!!!
Stybba schreef:Ik vind het niet akelig om mensen te zien/horen overgeven, vind het gewoon goor, vooral die lucht.
echt heel erg. Ergste is nog dat als mn katten kotsen, dat ik dat dan op moet ruimen... Moet heel eerlijk zeggen dat ik meestal incalculeer hoe hard ik moet rennen en waar mn voeten moeten komen staan en dan met mn ogen dicht en hand voor mond en neus er over heen spring/ren en dan laat liggen tot mn vriend thuis is (en ik dus al die tijd NIET in huis kom, of als het op de trap is, ik niet naar beneden ga, ofa ls ik beneden ben dus niet meer naar boven)

Nathalie schreef:Brr ik kan er ook helemaal niet tegen.
Heel handig aangezien ik zwanger ben en telkens kots en kots misselijk. Ik loop de hele dag te kokhalzen maar doe er alles aan om niet verder dan dat te gaan.
En stom is het idd, want vaak als je het laat gaan, voel je je minder misselijk... Maar brrr ik vind het zo vies en eng.
Ik kan er ook helemaal niet tegen als andere mensen moeten overgeven. En ik kan er nog niet eens tegen als iemand er over praat...brr.
Daarbij weet je nooit van te voren of jij wel gaat overgeven tijdens je zwangerschap enzo.