wat te doen aan steeds terug komende rug problemen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Haagsemeid

Re: wat te doen aan steeds terug komende rug problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:05

Klinkt vreemd (die naalden), moet zeggen weet er ook weer niet alles van maar krijg toch een hoop mee van mijn vriend.
Waar ben je bang voor? De kans dat er iets mis gaan is zo nihil. Zelfs hoog cervicaal is die nihil (heel hoog in de nek)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 18:11

het geluid :+

Mijn opa die is dus chiropraktiker of hoe je het ook schrijft.
En die doet de hele familie mijn pa en ma ook.
En ik heb al die jaren dat geluid aan gehoort. Ik heb er zeg maar een fobie voor :+

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:41

ben op zich best blijte horen dat ik niet de enige ben met zulke rugproblemen. krijg echt van iedereen te horen ohh zo jong en dan al zo versleten(ben 22) ja net of ik daar zelf niet van baal.....

__Nathalie__

Re: wat te doen aan steeds terug komende rug problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 18:44

nouja het zal wel niet versleten zijn.
Er zal iets niet goed zitten. Of ik doe iets niet goed waardoor het er komt.
Alleen loop ik er nu al 2 jaar mee dan weer wel dan weer niet en ben het onderhand wel is zat.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:47

efaa schreef:
ken het precies heb ook zo lang doorgelopen! lig nu al bijna 3 weken plat thuis omdat ik echt geen kant op kant heb pijn in mn rug heup en been enkel. heb medicijnen gekregen van de dokter die enigzins werken maar die er alleen voor zorgen dat ik de pijn enigzins aankan. ik kan er nog steeds alleen mee liggen. verder kan ik niks. als de pillen zijn uitgewerkt ga ik kapot kan niet liggen zitten staan in welke houding dan ook. het is echt zooo slopend

ik krijg het advies van de dokter veel fysio te doen en er wordt een scan gemaakt voor een hernia, maar dit kan pas op 8 sept!!!!! zo lang red ik het echt niet meer om zo alleen maar te kunnen liggen !! wordt hie zooo moe van. weet soms echt niet wat ik moet doen van de pijn en de hele dag maar liggen.
morgen krijg ik sterkere pillen hopen dat die nog beter werken. ik wil echt niet graag geopereerd worden maar als dat de enige oplossing is dan moet dat maar, op deze manier hou ik het namelijk echt niet meer uit ! zooo frustrerend.

Heb jij al eens met je zorgverzekeraar gebeld of je niet in een ander ziekenhuis eerder aan de beurt kan voor een scan.
Ik heb dat toen welgedaan en kon de volgende dag al terecht(vroeg helemaal of ze de datum wel goed had :D )
Als dat niet kan direct je huisarts bellen zeggen dat het echt niet meer gaat.
Dat heb ik ook gehad, dat was ook een moment waarop het voor mij eigenlijk helemaal niet meer hoefde, zoveel pijn.pffff
Laatst bijgewerkt door Cowgirl op 10-08-09 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:48

het is ook gewoon zo K*t omdat er geen einde aan komt en omdat er niet 1 oplossing voor is ofzo tis gewoon allemaal beetje dit proberen en dan beetje dat snap dat je er na 2 jaar echt gek van wordt!! heb ik nu ook blehhh......

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:50

Cowgirl schreef:
efaa schreef:
ken het precies heb ook zo lang doorgelopen! lig nu al bijna 3 weken plat thuis omdat ik echt geen kant op kant heb pijn in mn rug heup en been enkel. heb medicijnen gekregen van de dokter die enigzins werken maar die er alleen voor zorgen dat ik de pijn enigzins aankan. ik kan er nog steeds alleen mee liggen. verder kan ik niks. als de pillen zijn uitgewerkt ga ik kapot kan niet liggen zitten staan in welke houding dan ook. het is echt zooo slopend

ik krijg het advies van de dokter veel fysio te doen en er wordt een scan gemaakt voor een hernia, maar dit kan pas op 8 sept!!!!! zo lang red ik het echt niet meer om zo alleen maar te kunnen liggen !! wordt hie zooo moe van. weet soms echt niet wat ik moet doen van de pijn en de hele dag maar liggen.
morgen krijg ik sterkere pillen hopen dat die nog beter werken. ik wil echt niet graag geopereerd worden maar als dat de enige oplossing is dan moet dat maar, op deze manier hou ik het namelijk echt niet meer uit ! zooo frustrerend.

Heb jij al eens met je zorgverzekeraar gebeld of je niet in een ander ziekenhuis eerder aan de beurt kan voor een scan.
Ik heb dat toen welgedaan en kon de volgende dag al terecht(vroeg helemaal of ze de datum wel goed had :D )

ja ik ga woensdag terug naar de dokter en dan gaan we kijken, of er geen andere mogelijkheid is idd zolang wachten vind ik echt niet normaal heb er ook al aan zitten denken of ik misschien naar belgie kan. weet niet hoe het daar zit maar ik woon bij de grens dus misschien dat ik daar meer mogelijkheden heb.

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:52

Herkenbaar vorig jaar 3 week niet kunnen lopen,vanaf mijn onderrug tot in mijn hak trok het door,bleek uit mijn kuit te komen klinkt raar maar daar zat een blokkade.
Mijn oom is vanalles en nog wat fysio manueel therapeut en nog wat ,die heeft mijn kuit losgemaakt,onderin mijn rug waren de spieren zo hard dat het bot leek,toen mijn kuit los was is ie naar mijn rug gegaan toen kon ik gewoon weer normaal opstaan en recht staan.
Heb oefeningen gekregen om mijn rug en bekken los te houden,die doe ik zodra ik het aan voel komen ook regelmatig mijn kuiten checken als daar een knoop zit kan het weer terugkomen.
Heel fijn dat het zo simpel is maar mensen wat een pijn kon alleen in 90 graden staan ,bij mij kwam er overginds ook echt door een stressvolle tijd.
Succes en vooral beterschap!

Edit alle pijnstillingen etc etc hielpen niks