Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

efaa schreef:ken het precies heb ook zo lang doorgelopen! lig nu al bijna 3 weken plat thuis omdat ik echt geen kant op kant heb pijn in mn rug heup en been enkel. heb medicijnen gekregen van de dokter die enigzins werken maar die er alleen voor zorgen dat ik de pijn enigzins aankan. ik kan er nog steeds alleen mee liggen. verder kan ik niks. als de pillen zijn uitgewerkt ga ik kapot kan niet liggen zitten staan in welke houding dan ook. het is echt zooo slopend
ik krijg het advies van de dokter veel fysio te doen en er wordt een scan gemaakt voor een hernia, maar dit kan pas op 8 sept!!!!! zo lang red ik het echt niet meer om zo alleen maar te kunnen liggen !! wordt hie zooo moe van. weet soms echt niet wat ik moet doen van de pijn en de hele dag maar liggen.
morgen krijg ik sterkere pillen hopen dat die nog beter werken. ik wil echt niet graag geopereerd worden maar als dat de enige oplossing is dan moet dat maar, op deze manier hou ik het namelijk echt niet meer uit ! zooo frustrerend.
)Cowgirl schreef:efaa schreef:ken het precies heb ook zo lang doorgelopen! lig nu al bijna 3 weken plat thuis omdat ik echt geen kant op kant heb pijn in mn rug heup en been enkel. heb medicijnen gekregen van de dokter die enigzins werken maar die er alleen voor zorgen dat ik de pijn enigzins aankan. ik kan er nog steeds alleen mee liggen. verder kan ik niks. als de pillen zijn uitgewerkt ga ik kapot kan niet liggen zitten staan in welke houding dan ook. het is echt zooo slopend
ik krijg het advies van de dokter veel fysio te doen en er wordt een scan gemaakt voor een hernia, maar dit kan pas op 8 sept!!!!! zo lang red ik het echt niet meer om zo alleen maar te kunnen liggen !! wordt hie zooo moe van. weet soms echt niet wat ik moet doen van de pijn en de hele dag maar liggen.
morgen krijg ik sterkere pillen hopen dat die nog beter werken. ik wil echt niet graag geopereerd worden maar als dat de enige oplossing is dan moet dat maar, op deze manier hou ik het namelijk echt niet meer uit ! zooo frustrerend.
Heb jij al eens met je zorgverzekeraar gebeld of je niet in een ander ziekenhuis eerder aan de beurt kan voor een scan.
Ik heb dat toen welgedaan en kon de volgende dag al terecht(vroeg helemaal of ze de datum wel goed had)