Tegen jou, over jou.... maar wees gerust, dit soort lui heeft over iedereen wel wat te zaniken dus trek het je vooral niet te persoonlijk aan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat is een zak hooi 
ik ben absoluut niet te lui om te werken en te leren maar even een baantje achter de kassa klinkt zo simpel maar is het voor mij niet, helaas.

nou was het alleen maar hoofdpijn... die houd me al 24/7 gezelschap 

Chiqa schreef:Cowgirl ik denk dat iedereen wel veranderd, gewoon omdat je ouder en wijzer wordt
) en het er maar mee te doen heb kijk ik anders tegen dingen aan. Ik moet nu gewoon veel dingen laten ... Het is niet anders 

) dat er meerdere mensen zijn die hier tegen aan lopen. Was ergens bang dat het aan mij lag. Cowgirl schreef:Ik heb 1 vraag aan jullie:
Zijn jullie verandert door wat je hebt of hebt gehad?
Cowgirl schreef:]Ik heb 1 vraag aan jullie:
Zijn jullie verandert door wat je hebt of hebt gehad?

Nijn schreef:en dat kwam behoorlijk hard aan.
Een ''vriend'' van mij, weet dat ik niet helemaal gezond ben, en toen kwam die opmerking ontzettend hard aan kwam.
Ik heb net een nieuwe baan welke ik ontzettend leuk vind dat ik wou gaan proberen om meer uren te gaan werken, vertelde hem dat behoorlijk vrolijk, want hehe eindelijk een passende baan gevonden waarbij ik het aandurfde om meer uren te gaan proberen.
Ik moest niet zo negatief doen, mezelf een schop onder mn kont geven en niet zeiken, kon makkelijk 40 uur werken en hij begreep niet dat ik was afgekeurd, want dat was iets wat alleen voor echt zieke mensen was.
Ik kon gewoon lopen, mn handen kan ik ook gebruiken dus niet zeuren.
Uitgelegd dat ik vrijwel altijd pijn heb maar daar niet mee te koop wil lopen en niet constant wil klagen, als reactie daarop kreeg ik dat als het echt pijn deed ik dat wel zou doen.
Ben direct offline gegaan voor ik verkeerde dingen ging zeggen en een mailtje getikt die ik nu uiteindelijk niet durf te versturen.
Hierin staat uitgelegd hoe het zit, dat het een optelsom is van meerdere ziektes waardoor ik het gewoon niet trek om fulltime te werken.
Net toch meer weer online op msn, krijg direct de vraag waarom ik dan af en toe wel kan paardrijden, dat ik daarna erg veel pijn heb doet er niet toe, dat zal wel mee vallen anders zou ik er nooit meer op gaan zitten.
Nu heb ik de neiging om direct al het contact te verbreken want wat moet ik met zo'n persoon in mijn vriendenkring, aan de andere kant zal dit vast nog wel vaker gaan gebeuren en wordt het misschien tijd om er mee leren om te gaan.
Ik heb bij revalidatie therapie ook een maatschappelijk werkster gehad die zei dat ik het beste gewoon die mensen links kon laten liggen, maar ik wil niet zo maar alles en iedereen de deur wijzen omdat ze het niet begrijpen.
Zijn er mensen die in hetzelfde schuitje hebben gezeten, of gewoon tips hebben hoe hier mee om te gaan?
Ik ben ook langdurig ziek geweest, op een gegeven moment roofbouw gepleegd (want idd fantastische baan met een zeer goede leidinggevende die overal van op de hoogte was en het juist super vond dat ik bleef werken) met té lang doorgaan, waarna ziekenhuis opname. In de tussentijd belde ik wel eens naar mijn collegaatjes op om te vertellen hoe het ging (ik sliep in die tijd ongeveer 19 uur per dag) en die vertelde me dat "ze het erover hadden gehad en niet geloofden dat ik ziek was". Auw. Die kwam heeeeel erg aan.