Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hopla schreef:Kosten richting € 40000,00.
?!hopla schreef:En die narcose zou ik echt niet doen.
Netje schreef:Ik zou echt niet voor een volledige narcose gaan: iedere goéde tandarts kan zo (plaatselijk) verdoven dat je nergens iets van voelt.
, sta te shaken en raak in paniek. Alsof je op de rand van een afgrond staat en iemand probeert je naar beneden te duwen....
) en op zulke korte termijn zie ik mijn angst ook niet dusdanig verminderen dat ik het zonder probeer.
Of zou je dan een oogbedekking op krijgen? zodat je niks kunt zien? Ach dat terzijde... En de een reageert sterker op narcose dan de ander, ik bedoel: sommige zijn na een jaar er nog moe van en anderen(zoals ik) hebben nergens last van. Ja van misselijkheid, maar d'as niet raar als er veel bloed in je maag is gekomen bijvoorbeeld.

genja schreef:Pff wat een bedrag alleen zou ik als ik jou was even bij de verzekering navragen of je het nu wel vergoedt krijgt want omdat je een aantal jaar niet geweest bent ben je niet meer gesanneerd en volgens mij vergoeden ze dan alles pas weer als je eerst je hele gebit in orde hebt laten maken.
), maar als ik ze bel om te vragen over de narcosekosten (die hoogstwaarschijnlijk niet vergoed worden) zal ik het nog een keer extra checken 
frankiej schreef:en ik maar denken dat in ons dorp de enigste kwakzalvertandarts van NL zat... die heeft ook bij menig klant het gebit de vernieling in geholpen.
onvoorstelbaar he dat dat nog kan in ons land.
sterkte meid! je bent wel goed doordacht bezig.
Jannepauli schreef:Waarom kies je voor narcose?
MiSz_SaNdY schreef:je zult toch ooit eens weer die stoel in moeten zonder narcose ik heb ook eerst op narcose tandarts zitten kijken enz
ook met eventuele kids die je zult krijgen als jij bang bent zullen zij het ook worden en dat wil je kids niet aan doen
maar zoals je kunt lezen ben ik echt wel van plan stapje voor stapje wat aan mijn angst te gaan doen, maar zo in het diepe gegooid worden gaat écht niet gebeuren (want er moet op zeer korte termijn gewoon heel veel gebeuren, min. 4-5 uur werk). Ik ken mezelf, ga dan weer uitstellen en dan gaat het van kwaad tot erger.

MiSz_SaNdY schreef:maar ik zou zeggen kijk even op google of er iets vergelijkbaars bijzit bij jou in de buurt en vraag ook gewoon daar eens een gesprek aan dat kan toch nooit kwaad?
, maar eerst een gezond gebit en dan alles op mijn tempo! 
LiSSy schreef:de eerste keer dat ik daar kwam lag ik te huilen en te hyprventileren op de stoel.
, maar dat was nog een spiegeltje dus hoefde me niet druk te maken
MamboBeach schreef:Ik kan je angst echt voorstellen zeg, ik dacht dat je het over mijn tandarts (oude) had, is het niet want jij zat echt in Langerak neem ik aan!
maar het is toch fijn als ze wat uitleggen. Al ga ik er nog steeds met angst heen door de ervaringen met TA 1...
een goede tandarts heeft echt geen narcose nodig om je gerust te stellen dat heb ik inmiddels wel geleerd. 
xDramaQueen schreef:een goede tandarts heeft echt geen narcose nodig om je gerust te stellen dat heb ik inmiddels wel geleerd.