Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Vergeleken bij de helse keelontstekingen die ik al 2,5 jaar had vond ik het echt niets voorstellen.
.Showtime_ schreef:Ik heb ook zetpillen idd.. Kan niet anders mn keel zit zo dicht.. Paracetemol 1000mg met codeine erbij die helpen wel een beetje maar te kort helaas. mag er 3 per dag maar ga vandaag gewoon aan de 4 denk anders is t niet uit te houden.. Brufen bruis heb ik ook maar dat helpt helemaal niks helaas.. naproxen ook maar wordt ik ziek van.. dan heb ik ook nog zakjes die ik moet oplossen en gorchelen.. En nog antibiotica.. Hadden jullie ook antibiotica? Ik nu de 2e kuur achter elkaar aan terwijl ik op internet las dat er geen antibiotica wordt gegeven bij angina over t algemeen..
wel fijn dat t beter gaat mickydo

En als toetje chocolade vla.

orienta schreef:@ Mickydo als je het wat vaker heb dan zou het wel kunnen ja dat ze eruit moeten
maar het is niet zo dat ze na 1 keer ze meteen eruit halen
kan me wel herinneren dat die angina ook geen pretje was
Showtime_ schreef:orienta schreef:@ Mickydo als je het wat vaker heb dan zou het wel kunnen ja dat ze eruit moeten
maar het is niet zo dat ze na 1 keer ze meteen eruit halen
kan me wel herinneren dat die angina ook geen pretje was
ik heb het pas 2 keer gehad nu wel 2x in 2 weken en ze halen ze meteen eruit..
De ontsteking was ook wel heel erg zei de kno arts en had 42,3 graden koorts dus
nog best gevaarlijk ook! ijsjes eten vind ik ook hel maar das bij alles.. heb vanavond
maar wortelen met aardappelen en boter door elkaar geprakt en gegeten dat ging redelijk..

.
mickydo schreef:Nu dag 4 en heb echt even een baalmoment. Keel doet verschrikkelijk veel pijn , en mijn oren , niet normaal ....
Lijkt wel alsof ik gister ben geholpen en dat die krengen er zonder verdoving uit zijn getrokken, zo voelt het nu .
Na wat research op het internet schijnt dit dus heel normaal te zijn.. Lekker weer![]()
Nu maar hopen dat die pijn stiller straks gaat werken , kan ik weer proberen te slapen .