Ook niet achteraf...
Maar sterkte TS! Beterschap! 2 uur wachten is erg lang zeg! Gelukkig ben je nu aan de beurt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_EL_ISSA schreef:Moet je betalen voor de huisartsenpost? Ben er 2 keer geweest, voor mezelf, en een keer met iemand, maar nooit moeten betalen
Ook niet achteraf...
Maar sterkte TS! Beterschap! 2 uur wachten is erg lang zeg! Gelukkig ben je nu aan de beurt!
Maar de tarieven voor een bezoek aan de hap liggen nogal hoger dan een bezoek aan je huisarts tijdens kantooruren
!
.
, ben ik naar de EHBO gegaan en was om 19.30 keurig gehecht weer thuis
.
en waar ´s nachts om 3 uur eindelijk eens een arts naar hem kwam kijken
. Hij heeft daarna overgens ruim een week in het z´huis moeten blijven
!)
Vooruit, ik mocht ook zo een afspraak maken. Ik kon over een uur terug komen. 

Nanne schreef:Potverdorie zeg.. Dat is niet zo mooi, want dan zit er nu wss ook al een flinke zwelling op waardoor de foto's ook weer onduidelijk worden..
Heel veel sterkte iig!

Wardie schreef:Nanne schreef:Potverdorie zeg.. Dat is niet zo mooi, want dan zit er nu wss ook al een flinke zwelling op waardoor de foto's ook weer onduidelijk worden..
Heel veel sterkte iig!
Welnee joh, dat maakt geen reet uit! Ze maken ook foto's door gips heen en dan is het bot ook goed zichtbaar!
Weet je al meer TS?
Is algemeen bekend dat foto's door veel vocht onduidelijk worden en dat het maar zo kan dat je met een steunverband naar huis wordt gestuurd omdat je moet wachten tot de zwelling weg is.. daantjuhhh schreef:En paar jaar geleden kon je inderdaad zo door naar de EHBO.
Heb ik ook gedaan toen ik met paard en al onderuit ging.
Bleek ook een fractuur te hebben,
Maar tegenwoordig gaat het wel anders
_lauraaa_ schreef:ik heb hetzelfde gehad. ook door mijn enkel gegaan en kon niet meer lopen of erop staan. eraan komen deed al pijn. huisartsenpost opgebeld en ik kon ook inderdaad pas 1 uur later komen. paracetamols holpen al niet. toen ik daar was, ben ik 5 minuten binnen geweest. ik had mijn enkelbanden opgerekt en ik moest het 2 dagen aanzien en alleen maar koelen. en als ik na 2 dagen nog niet kon staan, moest ik terug bellen. ik ben er nu nog niet helemaal vanaf (zondag gebeurd).
sterke.
en we kwamen eerder daar en er was niemand daar.