Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Ben ik moe, dan zie je dat ook meteen, terwijl ik daar vroeger nooit last van had.
. Ik zie er niet uit als 39, word jonger geschat (heb ik al last van sinds mijn 16de
). Dieten heb ik niet nodig, mijn lijf is nog aardig strak en atletisch gebouwd. Sporten/bewegen doe ik wel, hoor, en gezond (en vegetarisch) eten doet wonderen. Uitslapen en veel water drinken doen het ook heel goed. 
'gatverdamme wat heb ik toch weer een vreselijke 'puist' die ik heb open gekrabt en wat ben ik toch een sukkel dat ik die open gekrabt heb, ik moet écht afleren dat te doen, ik zie er echt uit als een moslim'

.
. Daar ben ik dan weer best tevreden over.Moiryn schreef:Een lelijk meisje met een verschrikkelijk figuur, lelijk gevormd gezicht, niet bijzonder.
Je kan je wel voorstellen dat ik alleen in de spiegel kijk als ik m'n make-up op doe.
katiavl schreef:Ik zie een lelijk meisje met plat haar en een raar hoofd hangende ogen en een kikkerlach.
Ik zie iemand die niet mezelf is, ik zie men verleden waar ik afscheid van wil nemen maar niet kan.
Ik zie geheimen
Ik zie een vermoeide student die beter van de spiegel en boktkan wegblijven
Moiryn schreef:Een lelijk meisje met een verschrikkelijk figuur, lelijk gevormd gezicht, niet bijzonder.
Je kan je wel voorstellen dat ik alleen in de spiegel kijk als ik m'n make-up op doe.
vooral als ik net me bed uitkom en me haar alle kanten opstaat
. 
Mindfields schreef:katiavl schreef:Ik zie een lelijk meisje met plat haar en een raar hoofd hangende ogen en een kikkerlach.
Ik zie iemand die niet mezelf is, ik zie men verleden waar ik afscheid van wil nemen maar niet kan.
Ik zie geheimen
Ik zie een vermoeide student die beter van de spiegel en boktkan wegblijven
Meis je bent beeldschoon! Mooie volle lippen, grote ogen, mooi koppie en prachtig haar!
dank je alvast