Welke foundation?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 14:22

LauEef schreef:
Foundation is nooit goed voor je huid, want het verstopt je poriën :)

Als je een goede foundation hebt, laat het je huid ademen ;)

De foundation Nude van Dior is erg fijn voor een natuurlijk effect. Maar waarom ga je niet naar een parfumeriezaak toe? Hun kunnen je het beste adviseren..

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 14:24

Dank voor alle reacties! Ik ga inderdaad deze week even een bezoekje brengen aan een parfumerie winkel! :j

Wietse_07

Re: Welke foundation?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 16:08

Ik ga morgen ook! :P

mvkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:21

D_Travis schreef:
Estee Lauder Double wear idd een hele fijne! na lang zoeken is dit toch wel mijn perfecte foundation.

Maar ik zou zeker advies vragen, iets kan wel helemaal neit echt goed bij jou huid passen, dus ik zou niet zomaar iets gaan aanschaffen.
Bovendien kun je bij Douglas oid wel eesn een klein beetje in een testertje mee krijgen, Dan kun je eht thuis even proberen voordat je er meteen een heleboel geld aan spendeert.

Hihi :o hoe ik nou weer bij DUBBEL wear kom... Ik dacht vanmiddag nog heb het toch niet zo geschreven ... :+

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-09 10:51

Uiteindelijk heb ik toch voor iets anders gekozen :D Mn collega gaf me de tip om eerst foundation aan te brengen en daarover heen een beetje poeder om het glimmen tegen te gaan. Zo gezegd, zo gedaan en heb ik beide producten bij de Hema gekocht. Op zich niets mis met de make-up en financieel een stuk aantrekkelijker! Het eindresultaat was beter dan ik verwacht had!