Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Xyris schreef:ja das tuurlijk ook zo (met zo iemand die door het lint gaat) helaas is vechtsport niks voor mij, ik heb een vern**kte linkershouder die steeds uit zijn voegen schiet, een foute rug en heup, dingen waar ik normaal gesproken geen last van heb maar als ik door de lucht ga vliegen (zoals met jiu jitsu, heb dat geprobeert) gaat het helemaal de mist in. Maar, desondanks ben ik erg sterk voor een vrouw zijnde :p en mensen verwachten dat niet, met alle gevolgen van dien *denkt terug aan bepaalde situaties XD*
daantje99 schreef:En hoe groot is zo'n ding dan? Met al die stekels aan de binnenkant? dan lijken me mesjes leuker, wordt ie in stukjes gesneden. Auw!
Nee grapje, ik zou er in ieder geval niet preventief mee rondlopen. Maarja wie weet wordt het over een paar jaar normaal dat je standaard verkracht word op straat... Dan ga ik er denk ik wel over nadenken.
Sorry hoor, maar dan loop je toch niet meer over straat als dat de norm wordt?
Lijkt me dan een beter idee;)
Maar willen jullie er aan denken om het ontopic te houden?
Toekie schreef:Op zich een slim idee. Als bewijs. Totdat de dader terplekke nog woester wordt en je vervolgens ook nog in elkaar slaat...
Never no way dat ie je dan nog kan inhalen
Denk niet dat je helemaal in staat bent omdat te doen als dat je overkomt... MysticTinker schreef:Toekie schreef:Op zich een slim idee. Als bewijs. Totdat de dader terplekke nog woester wordt en je vervolgens ook nog in elkaar slaat...
Ik denk dat ie van schrik wel even rechtop springt en naar z'n geval kijkt![]()
En dan moet je alleen nog even snel opstaan, flinke knal tussen zn benen geven en heel hard wegrennenNever no way dat ie je dan nog kan inhalen
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-rape_device
ukje schreef:Ik weet niet of het al gezegd is.
Maar je bent hoe dan ook verkracht. Dacht namelijk dat je verkracht bent op het moment dat iemand seks met je heeft terwijl jij dat niet wil. Maar die ring is wel een goede straf voor de dader.