vrouwelijk condoom tegen verkrachting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:24

Of wat te denken van vrouwen die zo'n ding gaan dragen, vervolgens een vent verleiden en hem dan letterlijk aan de haak slaan??? Ik bedoel, verkrachting maar dan andersom??? ;)

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:25

latnahc2 schreef:
miss wel handig om wortels te schrappen :D

Zie mezelf aan staan op stal........... "wacht ff Hummer, zal even een lekker winterpeen voor je schrapen"
_O- _O- _O-

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 22:26

ja das tuurlijk ook zo (met zo iemand die door het lint gaat) helaas is vechtsport niks voor mij, ik heb een vern**kte linkershouder die steeds uit zijn voegen schiet, een foute rug en heup, dingen waar ik normaal gesproken geen last van heb maar als ik door de lucht ga vliegen (zoals met jiu jitsu, heb dat geprobeert) gaat het helemaal de mist in. Maar, desondanks ben ik erg sterk voor een vrouw zijnde :p en mensen verwachten dat niet, met alle gevolgen van dien *denkt terug aan bepaalde situaties XD*

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:28

Xyris schreef:
ja das tuurlijk ook zo (met zo iemand die door het lint gaat) helaas is vechtsport niks voor mij, ik heb een vern**kte linkershouder die steeds uit zijn voegen schiet, een foute rug en heup, dingen waar ik normaal gesproken geen last van heb maar als ik door de lucht ga vliegen (zoals met jiu jitsu, heb dat geprobeert) gaat het helemaal de mist in. Maar, desondanks ben ik erg sterk voor een vrouw zijnde :p en mensen verwachten dat niet, met alle gevolgen van dien *denkt terug aan bepaalde situaties XD*

Misschien daar zo'n condoom in laten zetten???? :D

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:29

daantje99 schreef:
En hoe groot is zo'n ding dan? Met al die stekels aan de binnenkant :P ? dan lijken me mesjes leuker, wordt ie in stukjes gesneden. Auw!

Nee grapje, ik zou er in ieder geval niet preventief mee rondlopen. Maarja wie weet wordt het over een paar jaar normaal dat je standaard verkracht word op straat... Dan ga ik er denk ik wel over nadenken.

:= Sorry hoor, maar dan loop je toch niet meer over straat als dat de norm wordt?
Nee , als ik daar bang voor zou zijn zou ik eerder mezelf bewapenenen, bijvoorbeeld een busje pepperspray meenemen/in aanslag houden, en een baksteen in de handtas doet misschien ook nog wonderen.. Of verhuizen :+ Lijkt me dan een beter idee;)

vorame

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:43

Naomi_unique

Re: vrouwelijk condoom tegen verkrachting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:47

Snap nooit hoe je dan naar het toilet kan gaan :=

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:50

Volgens de wiki-site kun je nog plassen, maar als het zo strak zit als op het plaatje denk ik dat je helemaal onder zit dan... :D

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:52

lijkt me niet echt hygienisch, zon gordel, en dat anti-rape condoom lijkt me ook niet echt DE oplossing, nee.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 09:20

Moderatoropmerking:
Ik snap dat dit topic bepaalde reacties oproept ;) Maar willen jullie er aan denken om het ontopic te houden?

vorame

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 09:36

Dat is toch ontopic?
Het gaat om anti rape.
Of mag het echt alleen maar over het condoom gaan? :)
Ik snap het even niet.

Maar vooruit nog een keer mijn idee erover.
Nee dat werkt niet want je bent dan al verkracht.

Vechtsport is het enigste preventieve wat ik vind helpen.
Ook omdat je dan al uit kan stralen, wie aan mij komt is de pineut. (wat ook offtopic is want dat gaat ook niet over het condoom.)
Laatst bijgewerkt door vorame op 26-07-09 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 09:38

Sorry maar waarom met zo'n ding gaan lopen. Je gaat er toch niet van uit om verkracht te worden. :=
Dan kan je inderdaad beter een vechtsport gaan doen daar heb je zoveel meer aan dan zo'n condoom.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 09:45

Toekie schreef:
Op zich een slim idee. Als bewijs. Totdat de dader terplekke nog woester wordt en je vervolgens ook nog in elkaar slaat...

Ik denk dat ie van schrik wel even rechtop springt en naar z'n geval kijkt :Y)
En dan moet je alleen nog even snel opstaan, flinke knal tussen zn benen geven en heel hard wegrennen :):) Never no way dat ie je dan nog kan inhalen

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 09:46

Je hebt het trauma al hoor. ;) Denk niet dat je helemaal in staat bent omdat te doen als dat je overkomt...

vorame

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 09:47

MysticTinker schreef:
Toekie schreef:
Op zich een slim idee. Als bewijs. Totdat de dader terplekke nog woester wordt en je vervolgens ook nog in elkaar slaat...

Ik denk dat ie van schrik wel even rechtop springt en naar z'n geval kijkt :Y)
En dan moet je alleen nog even snel opstaan, flinke knal tussen zn benen geven en heel hard wegrennen :):) Never no way dat ie je dan nog kan inhalen

En als hij niet alleen is?
Of jezelf toch zodanig geschrokken bent dat niet zulke reactie geeft?

Je gaat toch niet altijd met zo'n eng ding rond lopen voor het geval dat je ooit verkracht wordt?
Dat is toch absurd?

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:00

Denk niet dat het een oplossing is, misschien idd in afrika voor die vrouwen daar, maar vind het nogal absurd, zowieso ben je hoe dan ook al een trauma rijker en idd wat doet de dader op zo'n moment?

Geloof mij maar dat je zelf dusdanig dichtklapt dat je niks meer doet, ik dacht ook altijd als het gebeurt dan doe ik dit en dat, nou mooi niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:07

hmmm,hier geloof ik niet in.
ik denk dat de pijn bij de dader een nog gruwelijkere reactie oproept,misschien vermoordt hij je dan wel,weet jij het.
niet dat ik zeg dat verkrachtig niet gruwelijk is,of dat je dat maar moet laten gebeuren...
maar denk niet dat dit een preventieve oplossing is.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:09

Ik vind wel dat er iets gedaan moet worden van die ellendige verkrachtingen in Afrika, maar als zo'n vent zoiets in dr slurf geprikt krijgt, dan zal het gelijk begrijpen dat het voor de verkrachter bedoeld is, en gelijk de vrouw zwaar mishandelen of erger, voordat hij naar een arts gaat.

Ze hebben vaak een hoge pijngrens, door een drug die ze kauwen zoals Quat of hoe schrijf je dat?, dan is ie wel in staat om een vrouw nog meer kwaad te doen, en dat ding eraf te rukken van zijn slurf, om te voorkomen dat hij aangegeven wordt als verkrachter bij een arts.

En voor de rest: het kan me niets schelen, dat die mannen pijn gedaan wordt, moeten die kl**tzakken maar niet gaan verkrachten.

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:18

Ik heb wel eens een docu gezien op tv over dit condoom en het probleem in Afrika met verkrachtingen. Het schijnt daar een uitkomst te zijn. Als die mannen daar er zich van bewust zijn dat vrouwen dit condoom kunnen dragen zullen ze toch wel 3 keer nadenken voordat ze iemand verkrachten (denk ik) Met als gevolg dat het aantal verkrachtingen waarschijnlijk zal dalen. Dan heeft het iig alvast iets bereikt. Voor zover ik weet moet het ding ook nog eens door een arts verwijdert worden dus zal zo iemand ook wel aangegeven worden bij de politie (of weet ik veel wat) omdat het duidelijk is dat diegene (waarschijnlijk) iemand verkracht heeft.

Er is natuurlijk een wiki over :) http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-rape_device

en een duidelijke foto
Afbeelding

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:19

Ik weet dat verkrachtingen in Z-Afrika WEL de norm zijn... Vandaar dat het waarschijnlijk voor hun uitgevonden is. Mannen worden er ook niet voor gestraft dus wat moeten die vrouwen dan doen? Juist.. zo'n ding erin steken en hopen dat de volgende man zijn piemelotje nooit meer kan gebruiken of het alleszins nooit meer wil gebruiken :P

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:21

Vrouwen moeten daar ook vaak ver lopen om water te halen, onderweg is het risico om verkracht te worden levensgroot (en risco aids besmetting) er zijn ook mannen die dan aanbieden om met de vrouwen mee te gaan als bescherming in ruil daarvoor willen ze sex

keuze dus tussen gedwongen verkrachting of maar met toestemming

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:26

En dan worden die vrouwen nog verstoten ook, en of krijgen de doodsstraf, reden: zwanger door verkrachting en of geen maagd meer te zijn en omdat het ongetrouwd en of getrouwd sex heeft met een ander man, ook al was het een verkrachting, zo oneerlijk, van mij mogen ze alle verkrachters die slurven afhakken.

Vrouwen is daar in Afrika, gewoon minder iets, of soort slaven en of wegwerpartikel.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:27

Straks hebben de mannen het door, en steken eerst een stok in je, zodat dat ding daaraan blijft zitten, en verkrachten je dan..
*Ziet enge beelden voor zich*
Ik weet het nog zo net niet, wel super goed bedacht!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:31

Ik weet niet of het al gezegd is.
Maar je bent hoe dan ook verkracht. Dacht namelijk dat je verkracht bent op het moment dat iemand seks met je heeft terwijl jij dat niet wil. Maar die ring is wel een goede straf voor de dader.

vorame

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:36

ukje schreef:
Ik weet niet of het al gezegd is.
Maar je bent hoe dan ook verkracht. Dacht namelijk dat je verkracht bent op het moment dat iemand seks met je heeft terwijl jij dat niet wil. Maar die ring is wel een goede straf voor de dader.

Ja dat is al gezegd.

En Afrika, hoe komen vrouwen daar aan zulk ding?
Waar betalen ze dat van?
En naar de politie gaan?
Die doet daar niets aan verkrachting.
Daarom gebeurd het ook zo massaal.
Alles wat de man doet is toegestaan.