Zweetplekken onder mijn oksels, gouden tip?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:10

DJB schreef:
Ik gebruik zo af en toe ook die depper van odorex (zit in een flesje), werkt heel goed! Je moet 't 's avonds aanbrengen op je oksels en de volgende dag heb je geen last meer van zweet (en geurtjes).

Die gebruik ik ook, ideaal spul! Al kan het volgens mij niet goed zijn aangezien het gewoon je poriën verstopt. Maar bij feestjes, bruiloft, solli, etc gebruik ik het wel hoor :D

@ Armani, die okselpads werken niet bij vrouwen, het zit ongemakkelijk met strakke kleding....

janne

Re: Zweetplekken onder mijn oksels, gouden tip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:13

mijn collega had een een of andere spulletje waardoor ze niet meer zweette onder de armen.ik weet alleen niet waar je het kunt halen ik geloof dat ze het gewoon bij de kruitvat of etos gehaald had.
zal het er wel even vragen als ik dr zie.

DJB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:16

Kim14 schreef:
Krijg je trouwens van de Odorex, met een watje, een branderig gevoel onder je oksels (snap dat het per persoon verschilt)?

Bij mij brand/jeukt het inderdaad wel even als ik het opdoe, maar dat is na een kwartier/half uurtje wel weer weg.

kattekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:16

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:20

Behalve de odorex extra dry (flesje om te deppen) kan je in de meeste winkels ook Syneo5 halen (etos sowieso)
'savonds voor het slapen op je oksels sprayen en je bent een paar dagen van je zweten af. Ik zweet dermate erg dat ik na 1 a 2 dagen er al doorheen breek maar de meeste mensen zijn minimaal 5 dagen zweetvrij. Het is niet goedkoop maar je doet ontzettend lang met 1 flesje.

Maak je trouwens niet te druk over het dichtzetten van je zweetklieren omdat zweten functioneel is. Je lichaam past zich wel aan en op andere plekken ga je dan gewoon wat meer zweten om het te compenseren. Zo slecht is het dus echt niet.

Hananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:22

1 tip: Axitrans
2 dagen na elkaar onder de oksels en je bent voor een week veilig.
Je hebt de groene en de blauwe variant. De blauwe is voor een week, de groene elke dag.
De groene werkt bij mij niet, de blauwe supergoed.
Wel opdoen na het wassen.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:25

DJB schreef:
Ik gebruik zo af en toe ook die depper van odorex (zit in een flesje), werkt heel goed! Je moet 't 's avonds aanbrengen op je oksels en de volgende dag heb je geen last meer van zweet (en geurtjes).

Odorex extra dry heet dat :j Werkt als een speer, ook vorige week toen het zo verschrikkelijk heet was. Ik zweette overal, maar niet onder mijn oksels waar dat spul zat.

Kim14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 12:25

Zwerte schreef:
Maak je trouwens niet te druk over het dichtzetten van je zweetklieren omdat zweten functioneel is. Je lichaam past zich wel aan en op andere plekken ga je dan gewoon wat meer zweten om het te compenseren. Zo slecht is het dus echt niet.

Dat lucht wel op, dacht idd dat het heeel slecht was.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:27

Ik dacht dat hier ooit is een topic over liep maarja het zal wel. Ik heb er ook last van gebruik nu een spulletje wat je s'avonds op spuit en vijf dagen heb je geen tot nauwelijks last van zweet. En verder spuit ik vaker per dag.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:28

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:29

Ik was vorige week bij de Etos en toen heb ik hun magazine "Mooi" mee genomen. Daar stond een nieuw product in: okselpads, ook voor vrouwen. Misschien is dat een idee om te proberen.

Deoleen werkt bij altijd heel erg goed, maar daar hoor ik wisselende verhalen over.

powerzoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:34

ik hoorde van iemand dat die talkpoeder gebruikt..

Kim14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 12:35

powerzoe schreef:
ik hoorde van iemand dat die talkpoeder gebruikt..

Dat lijkt me wel heel erg knoeierig ;)

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:38

Ik gebruik altijd Therme. Gewoon bij de drogist te koop. Glazen flesje met blauw spul erin, blijf je 5 dagen droog! Werkt super goed bij mij..

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:42

ik heb odorex extra dry ook gebruikt, maar ik ben overgestapt op syneo 5. die vind ik beter werken dan de odorex.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:47

Odorex werkt bij mij echt super maar het is VRESELIJK spul.. ik krijg er vreselijke jeuk van dat ik nog liever met zweetplekken loop dan dat spul op mijn oksels te smeren. Ik doe het af en toe en dan eerst de spray of depper en daarna het zalfje van odorex en dan naar bed gaan en een half uur met de armen omhoog liggen het zalfje verlicht de jeuk wel een beetje maar ik vind het erg jammer dat het zo pijnlijk is.. Ik ben daarna wel een aantal dagen droog maar moet het zeker 3 keer in de week gebruiken maar dat doe ik niet door de jeuk dus dan heeft het eigenlijk weinig zin..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:50

Odorex werkt bij mij niet. Ik gebruik af en toe Termen als ik last heb van klotsoksels, dit kun je bij de kruitvat halen. Dit spuit je na het douchen op voor het slapen en dan ben je 5 dagen droog.

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:21

Mijn zus heeft daar ook erg veel last van en genruik van die speciale spray van de kruidvat daarvoor. Het help wel :)

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 08:21

Odorex extra dry!
Voor het slapen gaan beetje op een watje doen en deppen onder je oksels. vooral niet scheren dan gaat het branden.

Bij mij werrkt ´t . :)

Mienky_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 08:26

Gebruik de "blauwe bus"van Rexona. Werkt bij mij super goed. had er eerder ook erg last van.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:38

ik gebruik syneo 5---> geen natte plekker meer :D , gewoon bij de drogist verkrijgbaar . Gebruik wel nog elke dag een beetje gewone deo voor de luchtjes.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:42

bij mij werken die middeltjes allemaal niet, dus ik gebruik nu oksel pads en dat gaat echt perfect :)

je ziet ze niet (alleen in dunne witte kleding zie je ze omdat ze wit zijn) en je voelt ze na 10 minuten ook niet meer.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 20:38

salvia druppels van vsm :j helpt goed tegen geurtjes en misschien kun je je lichaam van binnenuit eens goed laten reinigen of is je hormoonhuishouding wat van slag.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 20:49

Ik ben drogiste bij de Etos en heb er ook mega last van. Mijn wondermiddel= Therme, anti-transpirant, Behandelspray.
Gebruik s'avonds na het douchen/wassen, goed de oksels drogen en 3 a 4 x sprayen per oksel. Doet s'nachts zijn werking,smorgens gewoon weer wassen en klaar. Dit werkt 5 dagen en echt je blijft droog. Zelfs deo hoef je niet op te doen. Kan wel voor een lekker geurtje, maar is niet nodig.
Let wel op dat je oksels niet net geschoren zijn.
Voor een feestje heb ik ook wel eens okselpads gebruikt, werkt ook goed. Maar vind ik niet handig voor dagelijks gebruik.
Raad je dus echt de Therme-antitranspirant,behandelspray 5 dagen dagen aan . Veel klanten in mijn winkel komen er voor terug. Het werkt super. Het flesje kost wel 15 euro, maar je doet er erg lang mee. Ik gebruik het 1 x per week.
ps. wel bij etos halen he , :D :D *D

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 20:52

een flinke theelepel zout in een katoenen lapje doen, dichtbinden en in je bh stoppen