Ga altijd naar de zelfde zaak. En maakt niet uit wie me knipt. Standaard in laagjes of gewoon stuk eraf en kom er toch maar 1 xkeer per jaar En ik ben 25 euro kwijt. Vindt ik best wel prijzig als ik eerlijk ben.
Ik ga altijd bij Brainwash, echt hele aardige mensen en niet duur! Ik ga meestal alleen voor me pony bij te knippen, dan ben ik 5 euro kwijt. Met de onderkant bijpunten enzo kom ik op 15 euro uit..
8.50 voor het knippen, in welk model je het ook maar wilt ^^ Maar dan wel bij de kappersschool. Waar wel gecontroleerd wordt door de leraressen, vind dat erg leuk
Ik ben altijd €20 kwijt. Zonder wassen en drogen, alleen natmaken en knippen. Bij mij geld wel een studententarief van -30% dus reken maar uit.
Bloempotje
Geplaatst: 24-07-09 19:48
Bij mij was het nooit naar mn zin, nu is de laatse keer gewoon een thuis kapper gekomen dus hierheen. En dit keer was ik wel tevreden . Prijs was niet duur maar weet niet meer hoeveel.
Kelly_ann
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-09 21:30
Letizia schreef:
Had je nog aan onze kapper gevraagd Kel?
Kweenie wie da is maar die komt alleen aan huis? Ik ga liever ergens heen geloof ik....
Zeikerd Dan kom je bij mij, dan ben je toch nog ergens
Goldenflower
Geplaatst: 25-07-09 00:33
Ik betaal 14 euro voor knippen, maar dat gaat dan ook alleen om dooie punten.
Verder was ik van tevoren zelf mijn haren, want er mankeert niks aan mijn handen en ik houd liever euro's in mijn zak dan uitgeven aan te dure was- en knipbeurt.
Volgens mij heb ik een erg goedkope kapper als ik dit zo hoor.. Ik betaal 17 euro voor wassen en knippen (lang haar met laagjes). Hele aardige kapper, hippe zaak en lekker ruikende middeltjes. Top!
Ik heb een vriendinnetje wat voor kapster geleerd heeft maar niet als kapster werkt. Zij doet dus altijd mn haar. Ze komt gewoon bij me thuis en kost dan 5 euro. Ze doet ook mn vriend en we zijn erg tevreden over haar. Ik heb een hekel aan gefriemel aan mn haar en dus ook naar de kapper gaan. Ik vind t daarom heerlijk dat ze thuis komt, is zo klaar en ik hoef de deur niet uit.
Als ik al ga, laat ik het meestal alleen knippen voor 22,50 ofzo...wel een prima salon. Als ik vaker heen zou moeten zou ik een goedkopere zoeken. Maar ga hoogstens 2 tot 3 x per jaar...
Guess001
Geplaatst: 31-07-09 11:52
Ik ga altijd naar een 'buurtkapper'. Deze bevalt me veeel beter dan al die dure merksalons (heb geluk denk ik)! Ik ga elke 2 mnd ofzo.
Ik betaal 12,50 voor knippen of iets van 60 euro voor knippen/kleuren/wassen/masker/stylen.
MARILYN_
Geplaatst: 31-07-09 11:55
Ik zit bij een 10 euro kapper(alles 10 euro), ik betaal voor wassen, knippen en verven 20 euro.