Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En een Holter doet de 24 uurs (of 48 uurs) registratie, maar die krijg je gewoon mee naar huis (krijg je stickers op je lijf geplakt met elektroden eraan), moet je 24 uur gewoon dingen doen die je altijd doet, maar dan wel opschrijven wat je doet. 
Amy77 schreef:he gets Machootje, en nu?hoe gaan ze het verder oplossen?
Ochjee Covergirl..sterkte..zo begon het bij mij ook, het onwel worden gevoel, shaken van binnen. Nu heb ik vroeger hyperventilatie gehad en dat voelt zo anders..dus ik weet gelukkig voor mezelf al dat dat het niet is, bij jou ook al vastgesteld?
Fijn dat jij gelijk een scan krijgt..en die ECG, doen ze dat ook via een holter?
Heb je wel je ouders en lieve bekende bij je, die je steunen bij de onderzoeken?
Sterkte..
Auw Mistral..maar denk dat dat een logisch gevolg is,de kloppingen na je narcose..dat je 'angsten' nadien eruit komen en je lichaam even keihard gaat werken om de narcose eruit te gooien? Nu wel over? Jij ook beterschap!

was toen zo warm ook..
_Nann_ schreef:@ Amy, wat een gedoe joh dan voor jou... jeetje.. ook jij veel succes drmee!
En ik ga zometeen m'n hippe kastje ophalen haha.
Ik zal wel weer de gelukkige zijn die 7 plakkers krijg.. ik hoop van niet natuurlijk.

hihi..ennuh, nu wel noteren dat je zit te pcen he, haha.
Amy77 schreef:sjeuh, 10 plakkershihi..ennuh, nu wel noteren dat je zit te pcen he, haha.
Hihi succes Nann vannacht
Ben geboren met een hartstilstand en heb er later (in mijn kindertijd) nog 2 gehad, enkel een ruis aan overgehouden. Wel aaaaaaaaltijd moe, keuzes maken in wat ik op een dag doe en momenteel finaal kapot (middenin verbouwing en zwanger), het leven is een feestje