met 40 cm heb ik er dan nog zo'n (wilde gok) 80 cm aan hangen 
ik ben meer van het lange haar gebeuren

truttig nee moet ik ook absoluut niet aan denken
(al zit ik wel bijna dagelijk met een truttig knotje in de taxi
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
met 40 cm heb ik er dan nog zo'n (wilde gok) 80 cm aan hangen 

)

Het was mezelf echt niet gelukt.

LimaMambo schreef:ik zit een beetje met hetzelfde.. mijn permanent is mislukt.. ontzettend mislukt
maar ben bang dat ze zeggen dat het aan mijn haar ligt.. en dan sta je daar met je bek vol tanden..

Dat hadden ze vast wel kunnen zien 
TE5 schreef:LimaMambo schreef:ik zit een beetje met hetzelfde.. mijn permanent is mislukt.. ontzettend mislukt
maar ben bang dat ze zeggen dat het aan mijn haar ligt.. en dan sta je daar met je bek vol tanden..
En dan zeg jij dat ze er dan maar iets anders moois van maken
Zij hebben het verpest, zij lossen het opDat hadden ze vast wel kunnen zien
De brutalen hebben de wereld

LimaMambo schreef:ik zit een beetje met hetzelfde.. mijn permanent is mislukt.. ontzettend mislukt
(om de twee dikke banen met blond en bruin, GEEN pan). Ben rechtstreeks naar de Kruidvat gereden en een ander pak verf gekocht en het zelf overgedaan.
van schaamte ben ik de dag erna thuisgebleven en de dag erna meteen teruggegaan dat dit ABSOLUUT niet was wat ik bedoelde. Hun vonden het precies hetzelfde als het fotootje
ze hebben er toen koperblonde plukken doorheen geverfd en dat resultaat was gelukkig erg mooi, maar oef wat erg.. 
haha
Ik was zoo verbijsterd dat ik niks heb gezegt en naar huis ben gegaan. Eindelijk thuis aangekomen heb ik zitten huilen! Heb bergen met knipjes gekocht om mijn haar toch enigzinds toonbaar te houden. Dit heeft een maand geduurt