shampoo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: shampoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 08:29

Kijk, daar kom ik dan weer nooit, dus dat mis ik dan. :D

Bedankt voor de uitleg! :)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:25

Glad en Stijl van andrelon. Voor het perfecte resultaat na het fohnen kan je een potje van glad en stijl kopen en dat in je droge haar smeren. Werkt PERFECT!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:26

Ik gebruik Blond&Care van Swarzkopf, en als creme spoeling Andrelon Care and Repair. Als ik het heb gewassen, dan droog ik het af met een handdoek en borstel het uit. Dan schuim erin en goed kneden zodat ik mooie krullen krijg, en dan NIET fohnen, dan pluist het alle kanten uit := Gewoon op laten drogen ;)

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 10:40

Ik ben van de john frieda collection. Helemaal fan van.

Daarnaast een goede kapper die het ook goed knipt! ook erg belangrijk bij pluis haar. Verder je conditioner heel goed in laten trekken (minimaal 3minuten anders werkt het niet) en niet te goed uit spoelen. Er mag best een restje in blijven zitten (conditioner moet ook echt in je haar en niet op je hoofdhuid zoals shamppo wel meer op je hoofdhuid moet en niet teveel in de rest van je haar)

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:23

Zie hier heel veel verschillende merken voorbij komen, in principe hebben ze allemaal dezelfde werking! Na het wassen handdoek droog maken en er een hand vol mouse erin (door het haar verdelen, vooral bovenop) en dan fohnen! Geen pluishaar en de shampoo maakt niks uit ;)

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:34

john frieda !! die werkt echt super fijn tegen pluis enz
maar ook gewoon kruidvat eigen merk conditioner met ei, dat moet je in je haar doen na het wassen, wordt het glad van en het ontklit (heb ik namelijk altijd veel last van met mn lange haar)

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:39

Je hebt toch speciale shampoo van bijv Andrélon voor pluizig haar?
Ik denk ook dat als je het na het wassen met cremespoeling wast de pluizen ook minder worden.

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 13:00

Ik gebruik baby shampoo.
Word het glad en zacht van :j

Als ik het met een goed voedende shampoo was, dan springt het alle kanten op en pluist het verschrikkelijk.

racheeel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 14:19

Ik heb shampoo met cocos olie erin.
En misschien is niet fohnen ook wel een optie.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 14:24

shampoo maakt bij mij geen snars uit, want als ik het gewoon normaal op laat drogen ben ik net fluffy, nu dus ook, en het gaat heel hoog staan, ik heb daarbij ook heel dik vol haar. ik heb een keramische stijltang en in combinatie met serum van john frieda.

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:21

Marjolein schreef:
Ik ben van de john frieda collection. Helemaal fan van.

Daarnaast een goede kapper die het ook goed knipt! ook erg belangrijk bij pluis haar. Verder je conditioner heel goed in laten trekken (minimaal 3minuten anders werkt het niet) en niet te goed uit spoelen. Er mag best een restje in blijven zitten (conditioner moet ook echt in je haar en niet op je hoofdhuid zoals shamppo wel meer op je hoofdhuid moet en niet teveel in de rest van je haar)

juist wel goed uitspoelen, anders verzwaart je haar en krijg je het helemaal niet meer in model ;)

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:19

Ik heb nu gewoon van die goedkope cremespoeling van de lidl (witte fles) en daar word je haar ontzettend glad van, is mij iets te glad want m'n elastiekje blijft zo niet goed zitten :P.
Ik gebruik normaal altijd nivea shampoo, die is ook fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:50

Aranel schreef:
Probeer eens het frizz ease serum van John frieda :)
Prijzig, maar werkt wel en je doet er een hele tijd mee. Pluizig haar is meestal ook gewoon aanleg, maar met goede producten kun je het enigszins onder controle houden :j Met dat serum kom je iig een heel eind!

:j Gebruik het zelf ook voor m'n krullen. Kan geen enkel ander middel opnoemen die zo goed werkt.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:53

Ik heb nu van herbal esscenses (ofzoiets) de blauwe weet niet hoe hij heet, maar deze is écht heel fijn :j

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 23:19

LZP -> MW

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 00:31

Gebruik inderdaad na het wassen iets van een serum, een leave-in conditioning spray of cremevoeding.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:23

Ik heb van gliss kur van die lotion die je erin kunt doen..
Dan pluist het ook niet meer..
Volgens mij heet het iets met hair repair..

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 18:40

lovekomeet schreef:
Inderdaad naar een kapperswinkel, al zijn die shampoos vaak wel gigantisch duur.
Ik gebruik zelf herbal esscenses, vind ik persoonlijk echt een fijne shampoo.

Ik ook :D :o

Tezza13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 18:43

Ik heb ook altijd pluizig haar als ik het met die goedkope flut shampoos doe,!:S
maar doe ik het met nivea of Dove en daarna dove conditoiner erin dan heb ik het niet, maar doe ik het met zoon aldi shampoo wel!:S
vreemd maarja

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 18:51

ik gebruik (hou je vast):
keune shampoo (care line)
keune verzachter (care line)
gliss kur masker (deep repair)

en dan 2x per dag een soort olie (keune care line ultimate shine repair), bruikbaar op nat en droog haar...

mijn haar verzwaart niet, wordt niet vettiger, en is zacht (mag wel met zo'n lading producten... :p)

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 18:52

*heb krullend haar dat springerig is

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 22:02

ik heb vandaag mijn john frieda serum ingeruild voor soort gelijke serum van de kapper, echt heel fijn, en was nu maar 3 euro duurder!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:25

Glad en stijl van Andrelon werkt prima, zeker de conditioner :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:31

Ik heb heel dik zwaar har wat wil gaan krullen maar daar te zwaar voor is, drama dus!
Ik heb nu drie verschillende shampoo`s liggen die ik graag wilde uitproberen maar vind ze geen van alle echt geweldig.
Inecto met kokosolie, mwah. Andrelon perfecte krul, opzich wel fijn. Andrelon glans & care die werkt ook wel fijn.

Maar voorheen gebruikte ik dus altijd John Frieda en nog steeds zwaer ik daarbij! Zodra deze flessen opzijn ga ik weer terug naar John Frieda.
Ohja ik doe altijd na het wassen baby-olie in mijn haar en een beetje serum van Biosilk (die is duur). En dan op laten drogen en daarna stijlen en dan na het stijlen weer een beetje serum..