Nestonyl is goed spul, moet je nog wel terug voor controle bij je ha ? dit is niet iets om zelf mee te gaan rommelen lijkt mij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
yvonnedv schreef:
). annebe schreef:Goeiemorgen meiden.
Mijn ochtend verslagje..
Ik heb gelukkig redelijk geslapen, maar met tussenposes en de pijn viel gelukkig mee.
Vanmorgen wou ik mijn ogen open doen en kreeg de indruk dat mijn geschikt wat opgeblazen was.
Aangzien mijn oog ook niet makkelijk te openen was.
Bij de spiegel aangekomen schok ik wel, want alles rond mijn oog, ooglid, wang, neus was opgezwollen.
Voel me momenteel ook verminkt en dat brengt rare gevoelens bij mij boven. Een gevoel van paniek, eenzaamheid en afgrijselijkheid.
Dit hadden ze mij dus niet vertelt bij het ziekenhuis!
Ik ga zo weer bellen.
De rescue zalf van bach heeft er trouwens wel voor gezorgt dat de brand er helemaal uit is en ik vrijwel geen pijn mee heb.
) over mijn hand en arm gekregen en ben toen ook meteen naar de EH gegaan. Ik heb toen een soort antibioticazalf gekregen om er op te smeren, omdat men bang was voor infectie. Dat hielp goed. Ik weet helaas de naam niet meer precies, maar het werkte ook heel verkoelend.
? Bel anders even met je huisarts om te vragen wat je het beste er op kan smeren. Sterkte, hoor!!!