Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rienn schreef:Miracle_ schreef:
Ik adem zeg maar met mijn borst, heb vroeger ook ademtherapie gehad, maar alles was weer goed volgens hem, en hoefde niet meer terug te komen. Later nog laten controleren, maar was allemaal prima. Ze konden er verder ook niks aan doen toen.
En bij die 2 keer is ook niet vermeld dat ik verkeerd ademde..
Als je nog steeds via je borst ademhaald, mag je wel weer terug gaan. Snap niet zo goed dat je niet meer terug hoefde te komen, en dat alles goed was. Terwijl je nog steeds via de verkeerde manier ademhaald. Denk dus dat je gewoon hyperventilatie hebt, dat kan wel eens weken duren volgens mijn huisarts. Ik heb er zelf ruim een maand last van gehad. Als ik jou was zou ik weer terug gaan...

Miracle_ schreef:Bedankt voor jullie reacties allemaal!
Maar ik heb zelf ook hyperventilatie gehad vroeger. En dan zou het nu dus weer terug moeten komen.
Het gekke is, het lijkt totaal niet op datgene wat ik vroeger kreeg bij een aanval.
En het komt ook altijd, onverwachts. Ik werd er vanacht zelfs wakker van. Verder krijg ik het ook gewoon als ik bv. aan het paardrijden ben, aan het winkelen, of what so ever. Het komt dus gewoon opzetten wanneer "het" zin heeft. En dat vind ik zo vreemd. Toen ik vroeger hyperventilatie aanvallen kreeg, kreeg ik ze ook echt uit angst of inspanning. Maar dat is dus nu totaal niet het geval...
Dankjewel! Miracle_ schreef:Bedankt voor jullie reacties allemaal!
Maar ik heb zelf ook hyperventilatie gehad vroeger. En dan zou het nu dus weer terug moeten komen.
Het gekke is, het lijkt totaal niet op datgene wat ik vroeger kreeg bij een aanval.
En het komt ook altijd, onverwachts. Ik werd er vanacht zelfs wakker van. Verder krijg ik het ook gewoon als ik bv. aan het paardrijden ben, aan het winkelen, of what so ever. Het komt dus gewoon opzetten wanneer "het" zin heeft. En dat vind ik zo vreemd. Toen ik vroeger hyperventilatie aanvallen kreeg, kreeg ik ze ook echt uit angst of inspanning. Maar dat is dus nu totaal niet het geval...

geerke schreef:ik zat eerlijk gezegt ook aan astma te denken of een allergische reactie....omdat je dus je verder goed voelt...niet angstig of gespannen ofzo..
misschien ook eens een uitgebreid bloedonderzoek?
Dat is het eerste waar de dokter hier mee komt(frankrijk)bij klachten waar hij niet meteen de oorzaak van weet....maar ja ,dat is frankrijk..