Mijn benen zijn ongelijk, meer mensen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 12:21

Ik heb een s-scoliose en best extreem, daarbij ook slijtage in mijn onderrug.
na veel geprobeerd te hebben, van fysiotherapie tot revalidatie therapie en zooltjes enz enz.
Ben ik overgegaan naar orthomanuele therapie.
Deze man vind het echt te gek voor woorden dat als je rug en bekken niet goed staat dit gecompenseerd gaat worden met een zooltje, wat de klachten dus alleen maar erger maken.
Als de rug en bekken weer rechtgezet worden, blijken ineens de benen ook weer te kloppen en zooltjes overbodig.
Meestal is het niet met 1 behandeling op te lossen, maar ik heb hier het meeste baat bij.
Zoek het maar eens op.

Saskiaa_

Re: Mijn benen zijn ongelijk, meer mensen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:33

Ik heb ook een verschil in lengte. Mijn rechterbeen is 2cm langer dan mijn linker. Hierdoor heb ik een scoliose van 30 graden. Ook is mijn rug heel zwak en heb ik hem 4x zwaar gekneust gehad. Ik heb altijd last van mijn rug, al dik 4 jaar lang. Soms voel ik me net een oud mens, en dat terwijl ik bijna 16 ben! Ik heb vanalles geprobeerd.. Momenteel ga ik naar de chiropractor en dit helpt redelijk..

miszmelissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 20:37

Mijn benen zijn ook ongelijk en in mijn ruggegraat zit ook een slinger en mijn rechterschouder hangt altijd lager dan mijn linker, zit ook altijd scheef op me pony :')
heb eigenlijk alleen nog fysio gedaan dat hielp wel een tijdje maar nu doe ik er eigenlijk niks mee aan.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 00:05

Hier ook een scoliose geval met beenlengteverschil. Gelukkig heb ik maar een klein verschil.