Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Verder zou fietsen/mountainbiken/wielrennen ook leuk zijn, zou dat graag zelf ook meer willen gaan wielrennen/mountainbiken. Kanoen enz. is natuurlijk ook erg leuk maar dan moet je wel leuk water een beetje in de buurt hebben. 

Kentaro schreef:Nordic walking!!!
Ik doe het nu ook enige tijd (m'n vriend vindt het een oude mutsen 'sport'.......), en vind het heerlijk!!!
Je voelt echt veel meer spieren dan met alleen lopen!!!! EN verbrandt ook veel meer!!
Uiteraard kan het in groepsverband, maar ik loop vaak alleen. Heerlijk!

e_horse schreef:Zijn er ook skeelers/inline skates met lage schoenen? Ik heb vaak last van de hoge rand van schoenen..
Zo iets bijvoorbeeld:
Of heb je daar geen ruimte voor? Marrke schreef:e_horse schreef:Zijn er ook skeelers/inline skates met lage schoenen? Ik heb vaak last van de hoge rand van schoenen..
Ja die zijn er.Zo iets bijvoorbeeld:
http://www.stouwdam.nl/tabid/65/iProduc ... fault.aspx
Mias schreef:Ik doe 1 keer per week aan Zumba, Vindt het geweldig.
Wil straks het tennissen weer oppakken (2 keer in de week) en ik rij 3 keer in de week paard. Om bij mijn paard te komen moet ik 5 km heen en 5 km terug fietsen. Als ik dit alleen fiets dan doe ik dat op hoog thempo.
Wil straks ook bodypump gaan doen en,of 1 keer in de week hardlopen.
Als je last krijgt van je knieen tijdens het hardlopen, kijk dan eens even grondig naar je schoenen! Dat is de grootste fout wat mensen maken. Hardlopen met slechte of niet geschrikte schoenen.
Rebeccaa schreef:Volgens mijn biologie leraar is het juist beter om schoenen te hebben die je voeten niet al te anders zetten. Ik loop iets scheef, en als ik schoenen draag die m'n voeten geen steun geven, krijg ik gèèn last van m'n knieën. Zodra ik schoenen aan doe die veel steun geven, doen m'n knieën echt pijn..![]()
Ik gebruik dus all stars met sporten.
Er zit geen goede schokdemping/steun en dergelijke in, waardoor je dus je hele gewrichten/spieren/pezen op den duur verknalt!e_horse schreef:Wow, duur...