Bij erge verbranding smeer ik mezelf in met yoghurt

(maar voorkomen is beter dan genezen, dus ik smeer mij altijd goed in voordat ik naar buiten ga
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) IlsjePilsje schreef:Wat ideaal is, is het spul wat ze voor brandwonden gebruiken. Die gazen, weet niet hoe ze heten, maar er zit in ieder geval tea tree in.
Zelfs "hulpverleners" adviseren dat.
C_arola schreef:Waarschijnlijk omdat ze vergeten zich in te smeren. Heb ik soms ook nog weleens.
maartjuh schreef:Alleen 1 heel groot verschil, en grote fles aftersun betaal je 15 euro voor, en een grote fles bodylotion 1 euro. En aangezien ik altijd vrij veel smeer, smeer je zo per week 15 euro weg.

lammie2701 schreef:C_arola schreef:Waarschijnlijk omdat ze vergeten zich in te smeren. Heb ik soms ook nog weleens.
ik smeer me altijd in met factor 60+ en meerdere keren per dag en verbrand ook altijd...dus ik verbrand echt niet door te weinig insmeren...met deze hitte probeer ik ook altijd zoveel mogelijk de zon te vermijden...vanwege mijn zere ogen enhet verbranden (heb ook fotofobie)...
ik gebruik altijd aftersun van nivea en voor de echte brandwonden (die ik nog wel eens op mijn schouders heb, zelfs door t-shirt heen) heb ik calendula...
__Nathalie__ schreef:is het geen zonne allergie?
lammie2701 schreef:@ C_arola: oke dat snap ik...
maar er zijn ook mensen die zich super insmeren en toch verbranden dus dan gaat het niet altijd op wil ik er mee zeggen...maar goed er is ook een hele grote groep die zich gewoon niet insmeren omdat ze het of vergeten of zoiets hebben van ach overkomt mij toch niet want ik ben al lekker gekleurd enz. .
Cinnepin schreef:lammie2701 schreef:@ C_arola: oke dat snap ik...
maar er zijn ook mensen die zich super insmeren en toch verbranden dus dan gaat het niet altijd op wil ik er mee zeggen...maar goed er is ook een hele grote groep die zich gewoon niet insmeren omdat ze het of vergeten of zoiets hebben van ach overkomt mij toch niet want ik ben al lekker gekleurd enz. .
heeft met huidtypes te maken, je hebt 4 verschillende huidtypes....( ik werk in een zonnestudio waar ik deze dingen allemaalmoet leren )
Cinnepin schreef:lammie2701 schreef:@ C_arola: oke dat snap ik...
heeft met huidtypes te maken, je hebt 4 verschillende huidtypes....( ik werk in een zonnestudio waar ik deze dingen allemaalmoet leren )
lammie2701 schreef: