Gebroken voet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yellowcab

Re: Gebroken voet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 11:07

Nee want moest nergens heen dus heb gewoon thuis rustig aan gedaan het is een klein beetje blauw bij de tenen maar daar kan ik op drukken en voel ik helemaal niks.. Hoor het morgen wel!

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 10:42

Al naar de dokter geweest?

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 11:12

Ja ben geweest! Aangezien ik er gewoon op kan lopen en er eigenlijk geen last van heb wilde hij er verder niks mee doen gewoon in de gaten houden als het binnen 3 weken niet over is een foto laten maken. Dus valt gelukkig mee!! (Ben alleen net wel van mijn paard gevallen haha wat een topweek..)

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:14

gelukkig maar dan ;)
Het zit je ook niet mee he :P

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 11:14

Nee soms heb je van die weken haha dan gaat alles meteen maar fout!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:16

Nou, dat gaat wel lekker zeg! :P

Als het achteraf wel gebroken blijkt te zijn, heb je wel een mooi probleem. Dan is het al behoorlijk geheeld, en alleen als je heel veel geluk hebt, staat het recht. Maar met een beetje pech niet.
Zo heeft m'n moeder altijd pijn aan haar voet, door een hielspoor. Zou heel goed kunnen dat het daarvan komt..

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 11:27

Ja dat is wel minder dan idd, deze huisarts stuurt je ook niet zo snel door maar ik voel geen bult ofzo. Mijn sleutelbeen is ook raar geheeld daar zit wel een hele bult. (Weer een ander paarden ongelukje hihi in mijn dossier staat 2x van fiets gevallen en zo'n 8x van paard gevallen geloof ik haha)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:29

nixx schreef:
Ja dat is wel minder dan idd, deze huisarts stuurt je ook niet zo snel door maar ik voel geen bult ofzo. Mijn sleutelbeen is ook raar geheeld daar zit wel een hele bult. (Weer een ander paarden ongelukje hihi in mijn dossier staat 2x van fiets gevallen en zo'n 8x van paard gevallen geloof ik haha)

_O-
Straks gaan ze zich nog afvragen of dat excuusjes zijn, of dat je mishandeld wordt door je ouders.
Ze controleren tegenwoordig erg streng _O-

Bij mij was de bult na een paar weken weg. Maar waar die nu weer vandaan is gekomen, na die tijd?
Ik heb géén idee... Het is ook niet keihard, als een schieffel, maar het is ook niet zacht.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 11:36

Hm dat is ook wel heel vreemd ja!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:40

nixx schreef:
Hm dat is ook wel heel vreemd ja!

Aaach, ik loop :Y)

Ik hoop in ieder geval dat jouw voet écht niet gebroken is.
M'n ouders gaan naar een podo-iets (niet therapeut, maar iets anders), en daar blijken je voeten toch een stuk belangrijker dan je vooraf denkt. Alle pijnen in gewrichten komen vanuit je voeten...
Rugklachten, heupklachten, kniepijn... En alle zenuwuiteinden zitten in je voeten...

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 11:41

Ja ik ga het zeker goed in de gaten houden iig en dan gewoon terug als het niet beter wordt. Ik had vanochtend ook beetje het idee dat ik net zo goed niet heen had kunnen gaan, altijd beetje idee dat ik niet serieus genomen wordt daar.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:49

Vervelend is dat zeg!
Heb ik indertijd ook gehad, ik kwam om half 9 thuis van paardrijden, om 9 uur onder de douche weg moesten toen nog bellen. Konden om 10 uur terecht bij de huisartsenpost, om half 11 waren we eindelijk aan de beurt. Er is een drukverbandje aangelegd, maar er was volgens hem niets aan de hand.
Terwijl ik zoiets had van: Laat me nu voor de zekerheid foto's maken!
Voelt niet prettig he?

Ben je naar een huisarts geweest, of een huisartsenpost? Of dokterspost, hoe het ook maar heten mag.. :P

Ik ben er ook neit verstandig mee omgesprongen hoor, drie dagen op krukken, toen was ik er zat van. Gewoon lopen met een verbandje om. Vond ik ook wel prima. Maar ik kan me niet voorstellen dat daar die bult van komt.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 12:00

Ja huisarts, er zitten er 3 en deze vind ik nog het prettigst. Maar heb door een val van paard ook al een verschoven rugwervel gehad als ik niet had door lopen zeuren voor een foto had ik dat nooit geweten. Vandaar dat ik er niet zoveel vertrouwen in heb bij hun! Maar ja ik hou het gewoon goed in de gaten!

Edit: Dat laatste ken ik! Ben het ook altijd meteen al zat en het kan me niet snel genoeg gaan ik stap het liefst meteen weer te paard!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:06

Kan je dan niet beter ergens een aantekening laten maken, over die huisarts? Vind het nogal wat dat ze je naar huis zouden sturen met een verschoven ruggewervel!

Ik heb een hele fijne huisarts, heb pytiriasis versicolor, al een jaar.. Geprobeerd met een anti-roos goedje, maar het ging niet weg. Hij heeft meteen een heel zware kuur uitgeschreven, zonder twijfel. Dus ik heb niet te klagen. Heel het dorp spreekt lof over die man.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 12:20

Ja dit is nog de beste van die 3 haha bij die andere 2 kun je ook meteen terecht deze zit altijd wat voller gepland. Zegt ook wel weer genoeg denk k. Ga er idd eens achteraan! Als ik weer iets met mijn rug heb of iets ernstigs dan ga ik voortaan sowieso naar de eerste hulp daar wordt meestal wel een foto gemaakt meteen.

Moest pytiriasis versicolor ff googlen hoor ;) Wel fijn dat je daarvoor meteen iets kreeg dan ja! Werkt het?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:33

Zijn allemaal vlekken, een soort schimmel.
De bacterie schijnt weg te zijn, maar moet nog wel bijkleuren. Schiet al een heel stuk op met dit weer :P

Waardeloos zooitje doktoren daar dus :P

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 12:42

Ja zeker! Er schijnt ook genoeg gezeur geweest te zijn toen mijn oma ziek was waar die andere iets mee te maken hadden dus mijn vader wil sowieso niet dat ik daar heen ga!

Ja lekker in het zonnetje! Scheelt vast een hoop dat de bacterie iig weg is!