Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XoNo schreef:Het vervelendste vind ik nog dat andere mensen me constant vol willen proppen, alsof ik niet genoeg eetIk bunker echter elke dag aardig wat naar binnen hoor
Gelukkig ben ik de periode voorbij dat mensen dachten dat ik een eetstoornis had (WTF?!), maar het is nog niet leuk dat mensen me constant vertellen dat ik meer moet eten en meer 'vet moet kweken'. Ja, hallowaar denk je dat ik al jaaaaaaren mee bezig ben?

bietjuhh schreef:ik vindt het ook heel vervelend onderwerp maar wou me toch even melden hier, ik ben 17 jaar en weeg 38 kilo, Inderdaad niet gezond, voor mijn operatie woog ik echter 33 kilo. dus heel wat Kilotjes er al bij maar nu heb ik snel last van dat ik na 1 broodje gewoon geen honger meer heb en dat is knap lastig als je er eigenlijk 2 hoort te eten.
even teraanvulling ik heb geen anorexia, ik ben geboren met een slokdarmafsluiting ik had gewoon er een heel deel niet van en ben hele me leven te mager geweest en probeer nu wat kilo's er bij te krijgen omdat je toch wel nare opmerkingen naar je hoofd krijg geslingerd
En dan blijven ze zeuren dat je te dun bent en dat je meer moet eten. En een keer was ik het zo beu dat ik zei: 'Ik ga toch ook niet zeuren dat jij wat dikker bent? Dat je juist mínder moet gaan eten. Ik ben het ook beu om zo dun te zijn hoor!' Eigenlijk wel erg om te zeggen, maar ik vind het gewoon ook niet fijn om zo dun te zijn. Allebei mijn ouders zijn dun, dus daar heb ik het wel van. Er zijn al 5 mensen geweest die vroegen of ik anorexia had, en nee, dat heb ik dus niet! Vroeger dachten ze dat ook altijd bij mijn moeder. 
Sandeman schreef:Shakies heb ik ook al geprobeerd,werkte niet.
Ik ben 1.68 en weeg 55 kg. Zou toch wel zeker 60 kg willen wegen.

roosje84 schreef:@Unoo; en dan kijken ze je nog gek aan ook als je daarom boos wordt..of ze zeggen ik zou ook wel zo slank/mager willen zijn...grrrr
Erg herkenbaar hoor!
.
. Dus weer de hele dag door.