[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:43

@ Draak; wat een onwijs gave lieve super foto in je profiel! Dat je in je bikini naast je paardje ligt te zonnen!

Ik zoek een leuke hanger/navelpiercing iets. Dus geen knopjes zeg maar.. http://www.yore-webshop.nl/?menu=articl ... ID=6684359 dit idee.

Zijn er nog meer leuke webshops?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:45

Coentjuh schreef:
@ Draak; wat een onwijs gave lieve super foto in je profiel! Dat je in je bikini naast je paardje ligt te zonnen!

Ik zoek een leuke hanger/navelpiercing iets. Dus geen knopjes zeg maar.. http://www.yore-webshop.nl/?menu=articl ... ID=6684359 dit idee.

Zijn er nog meer leuke webshops?

Hij heeft ook echt dat beentje zo heerlijk relaxed onder zich he :+:

Dinge is hier ook nogal "geliefd"..
http://www.alloverpiercings.nl/

Fiorile

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:46

Heb mijn navelpiercing nu ruim een half jaar en is bijna altijd heel lief geweest. Zit nu een gouden in en gaat super! Staat ook erg mooi...

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:51

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:55

Ik denk dat je daar evt. nog wel wat steentjes vanaf kan halen? :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:59

:j meestal kan dat zelfs met een gewone schaar... Als het op de manier verbonden is dat ik denk dat het is.

edit: ja hoor, kan je gewoon knippen. Ik ben wel bang dat je ketting niet lang gaat meegaan...

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 19:05

Die moet je echt voor het 'net' gaan houden denk ik. Stilzitten op een stoel en niets doen :+

En idd afknippen ja, heb ook soort oorbellen die er op lijken en die kun je volgens mij ook zo afknippen.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 19:08

tongpiercing :D

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 19:33

Ik had een vraagje :) . Ik moet waarschijnlijk foto's laten nemen van men heup maar ik heb 3 md's in men zij. Zou dat kwaad kunnen onder zo een scanner ?

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 19:35

Coentjuh schreef:

Thanks! Is ook echt m'n mattie :D

Weten jullie trouwens hoelang het enigsinds duurt hoelang een je een nieuw (kort) staafje in je tong kan doen?
En zijn er ook doorzichtige bolletjes voor?

G

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 19:36

Morrow_Less schreef:
Ik had een vraagje :) . Ik moet waarschijnlijk foto's laten nemen van men heup maar ik heb 3 md's in men zij. Zou dat kwaad kunnen onder zo een scanner ?

Normaal gesproken is het titanium en dat hoort niet aangetrokken te worden.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 19:39

pharagirlke schreef:
Morrow_Less schreef:

Normaal gesproken is het titanium en dat hoort niet aangetrokken te worden.

Ik hoop het, want nu krijg ik toch echt enorm de kriebels hoor.

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:49

pharagirlke schreef:
Lippiercing is 5-8 weken ongeveer. Het niet zwemmen... Als je hem goed schoon maakt er na valt dat wel mee :) Dat geld ook voor de zee maar zolang je hem er na schoon maakt valt dat wel mee... Vooral piercings die sowieso al gevoellig zijn (navel en surfaces) moet je mee opletten denk ik.

Je kan zoenen hoor :j Het kan alleen wel zijn dat je lip vrij fel gaat zwellen... Ik had dat helemaal niet maar mijn piercer had een tijdje terug net een nieuwe en die had zelfs een langer staafje moeten zetten en dan het begin staafje omdat zijn balletje helemaal er in zat van de zwelling :(:) Hangt dus puur van je lichaam af hoeveel ongemak je er van gaat hebben.

ja ik heb van zwelling ook eigenlijk helemaal geen last gehad, maar iemand anders had juist hele erge zwelling..

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:56

Ik heb al 3 maal een navelpiercing gehad en nu is hij dus echt mega-lelijk maar ik wil hem nog een keer.
Zal dat kunnen denken jullie?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:11

je kan hem tot drie keer opnieuw laten piercen maar piercen door littekenweefsel was, in mijn beleving, wel heel erg pijnlijk... Nu ik had sowieso al verrekte veel pijn bij de navelpiercing. Deed 20x meer pijn dan mijn MD's zetten en vervangen en lip bij elkaar opgeteld.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 19:14

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 19:44

Twee mooie piercings besteld, navelpiercing zit er nu al 7 maanden in. Zo dat scheelt nogal wat qua prijs via Internet. Die echte tattoo/piercing-shops zijn erg prijzig en daar hadden ze niet eens leuke ook! Nu baal ik alleen dat ik nou niet bepaald korte shirtjes heb dan kan niemand hem zien maar ja... Topjes die ik heb zijn allemaal lang/normaal. Korte shirtjes zie je haast niet.

De eerste is erg lang, ik weet. Vind hem toch TE mooi dus even uitproberen. De andere is ietsje korter en niet zo saai als degene die er nu in zit!
Afbeelding Afbeelding

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 19:52

Gek, ik heb het echt getroffen met mijn shop... De gewone CS piercings (wat die van jou ook zullen zijn) kosten echt niet meer dan ze online kosten :D

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:01

Deze zijn 6 en 7 euro. In de winkel (needle art studio Gorinchem) waar ik hem heb laten zetten betaal ik 15 euro voor een simpel ding. 25 euro minstens voor een leuk hangertje.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:19

Ik betaal, als ik CS kon verdragen, denk 15 euro voor een echte "sierpiercing". Dus zo'n ding waar je vooral niet te veel mee moet bewegen omdat je anders kans hebt dat je hem er uit rukt door er achter te blijven hangen :D Maar ik verdraaag helaas geen CS dus voor mij zijn het altijd titanium piercings en dan ga je richting swarovski ook als je echt mooie met leuke blingbling wil... En die zijn toch wat duurder helaas.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:32

JAAAA gewoon doen DQ! :D

Ikzelf wil ook een nieuwe maar kan nu ff niks laten zetten i.v.m. zwangerschap :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:33

:(:) Hoe lang moet je nog wachten?
Proficiat trouwens :D

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:38

pharagirlke schreef:
Ik betaal, als ik CS kon verdragen, denk 15 euro voor een echte "sierpiercing". Dus zo'n ding waar je vooral niet te veel mee moet bewegen omdat je anders kans hebt dat je hem er uit rukt door er achter te blijven hangen :D Maar ik verdraaag helaas geen CS dus voor mij zijn het altijd titanium piercings en dan ga je richting swarovski ook als je echt mooie met leuke blingbling wil... En die zijn toch wat duurder helaas.

Ja Swarovski betaal je meestal wel. Maar vond ze bij die winkel ook nog prijzig. Via internet heb je de beste koopjes denk ik. Ben benieuwd als ze op de deurmat liggen :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:45

Maar ze kunnen je wel in je nek duwen wat ze willen ;-)

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:46

ik wil een nieuwe navelpiercing kopen, maar hoe weet je je maat van je piercing? dat in mm's?

kan iemand me dat even uitleggen :) ?