Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coentjuh schreef:@ Draak; wat een onwijs gave lieve super foto in je profiel! Dat je in je bikini naast je paardje ligt te zonnen!
Ik zoek een leuke hanger/navelpiercing iets. Dus geen knopjes zeg maar.. http://www.yore-webshop.nl/?menu=articl ... ID=6684359 dit idee.
Zijn er nog meer leuke webshops?
Coentjuh schreef:@ Draak; wat een onwijs gave lieve super foto in je profiel! Dat je in je bikini naast je paardje ligt te zonnen!
pharagirlke schreef:Morrow_Less schreef:Ik had een vraagje. Ik moet waarschijnlijk foto's laten nemen van men heup maar ik heb 3 md's in men zij. Zou dat kwaad kunnen onder zo een scanner ?
Normaal gesproken is het titanium en dat hoort niet aangetrokken te worden.
pharagirlke schreef:Lippiercing is 5-8 weken ongeveer. Het niet zwemmen... Als je hem goed schoon maakt er na valt dat wel meeDat geld ook voor de zee maar zolang je hem er na schoon maakt valt dat wel mee... Vooral piercings die sowieso al gevoellig zijn (navel en surfaces) moet je mee opletten denk ik.
Je kan zoenen hoorHet kan alleen wel zijn dat je lip vrij fel gaat zwellen... Ik had dat helemaal niet maar mijn piercer had een tijdje terug net een nieuwe en die had zelfs een langer staafje moeten zetten en dan het begin staafje omdat zijn balletje helemaal er in zat van de zwelling
Hangt dus puur van je lichaam af hoeveel ongemak je er van gaat hebben.
pharagirlke schreef:Ik betaal, als ik CS kon verdragen, denk 15 euro voor een echte "sierpiercing". Dus zo'n ding waar je vooral niet te veel mee moet bewegen omdat je anders kans hebt dat je hem er uit rukt door er achter te blijven hangenMaar ik verdraaag helaas geen CS dus voor mij zijn het altijd titanium piercings en dan ga je richting swarovski ook als je echt mooie met leuke blingbling wil... En die zijn toch wat duurder helaas.