Ik word gewoon al duizelig bij het idee dat ik op 13 aug. in die stoel lig met een prik richting mn mond. Vind het echt doodeng.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En als je bang bent vragen om een chirurg die daar kennis / ervaring mee heeft! Die is hier in Ede ook maar nog steeds stel ik het elke keer weer uit om een afspraak te maken!dorientjuh schreef:Nou, ik heb de verwijsbrief ook al een paar maanden in de kast liggen, maar nog geen afspraak gemaakt. Alle vier zijn aan het doorkomen. Als het even kan laat ik ze niet trekken. Mijn tandarts zei dat ik te weinig ruimte in mijn mond had, maar dat had hij eerder ook al tegen mijn zus gezegd zónder in haar mond te kijken.. Ik ga maar eens een keer voor een second opinion denk ik. Want mijn zus heeft nu een nieuwe tandarts en die zei dat je ze er altijd nog uit kunt halen. En als je tanden scheef worden geduwd door de verstandskiezen dan merk je dat en dan heb je nog voldoende tijd om ze te laten trekken.
)

Ragdollcat schreef:Als je de goede pijnstillers mee gekregen hebt valt de napijn best mee, zeker als je het ook regelmatig koelt op de wang, en spoelen met vloeistof dat de mond ontsmet, dan valt het reuze mee, ik had gewoon geluk.
)