Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

muppetmayo schreef:HIer ook heel herkenbaar.
Ik heb nu van iemand een oplossing gehad, ik moet alleen nog even uitproberen of het werkt
Het is een soort van massage olie/glijmiddel achtig spul. Zij deed dit een klein beetje op dr bovenbenen, en dan glijden ze langs elkaar en plakken ze niet.
Ik heb ook een flesje besteld, alleen nog niet uitgeprobeerd...
brenniie schreef:ik heb hier ook last van..spijkerbroeken zijn na een paar maanden versleten..trouwens..alle broeken..
als ik weet dat ik veel ga lopen doe ik een broek aan waarvan het kruis echt op zn plek zit..
in de zomer met rokken enz een legging er onder..ik heb ook DE oplossing helaas nog niet gevonden..en het warme weer komt er weer aan dus helaas veel zweten..

Kieffer schreef:Hier nog één, helaas...
Ben inmiddel 22 kilo afgevallen en nóg schuren mijn bovenbenen. Ik draag altijd een strakke sportlegging onder een rokje als ik weet dat ik veel ga lopen. Dan heb ik nergens last van en het zit best lekker
Niet nog meer willen/gaan afvallen hoor!!! Eneuh... je hebt een verrekt leuke broer

Loose schreef:Gewoon een iets met pijpen er onder aan trekken?
Ik heb ook maat 38/36 maar mijn benen schuren niet.
! Ninx schreef:Dan moet het aan je beenstand liggen, je benen zij dan toch iets teveel naar binnen gedraaid als ik dat zo lees... ik bedoel: dat komt als eerste in me op.
Nu is het moeilijk daar iets aan te doen, maar met oefeningen zou je het toch wel iets kunnen corrigeren lijkt me...

Ninx schreef:Tja, het zijn denk ik twee dingen.... OF je hebt zware bovenbenen (een grotere hoeveelheid vet op de bovenbenen) OF de stand van je benen is zo dat je voeten wat naar binnen gekeerd zijn... waardoor je heel licht met X benen loopt, maar dan wel zo dat je bovenbenen elkaar teveel raken.
Misschien kun je eens kijken of het inderdaad aan je manier van lopen ligt, en of je hier wellicht iets aan kunt doen...
_Bitje_ schreef:ja hoor, daar heb ik soms ook last van.
Dan is het aan het eind van de dag helemaal rood en opgezet!