Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Voel me verder ook best wel emotioneel en deprie. Het liep niet zo lekker met mn paardje, de staleigenaar kwam weer zeuren (in mijn ogen) en mn ma wilde uiteten maar daar stond mijn pet niet zo naar, het was overgens wel gezellig. Thuisgekomen, even in bad en toen smste mn vriendin dan of ik langskwam. Ben eigenlijk te weinig thuis geweest en nu voel ik me weer schuldig tegenover mn beestjes. Weet dat dit niet nodig is maar dat heb ik toch snel. Buiten dat zijn mn vriend en ik vandaag 7 jaar samen en nu mis ik hem toch even extra.
.
De vogeltjes leven nog (hou het nauwlettend in de gaten)
Vervelend voor je vriend en jou maar wel goed dat hij voor zichzelf is opgekomen. Zou fijn zijn als het lukt met je nieuwe baan, ben je daar al op gesprek geweest? September is ook lekker, dan heb je nog alle tijd om eraan te wennen. Zat je nu thuis? (vergeten, sorry) Sterkte.
. Moet nu in de komende weken een dag lang psychologische testen ondergaan en als die positief zijn dan kan ik bijna zeker zijn voor een nieuwe job. De testen heb ik nog wel schrik voor, zeker omdat er nu de druk opstaat dat het moet lukken aangezien ik wel een nieuwe baan nodig heb nu en ik eigenlijk toch niet altijd even lekker in mijn vel zit. Maar zien we dan wel weer... 

Hoe voel je je verder?