Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(en ja ik weet hoe ik moet poetsen
) Gaat ook echt niet voor mn lol naar de tandarts! (Ben toevallig gister nog geweest te vullen) Maar ik doe t altijd zo, van gelijk verdoving erin, dan heb je de pijn in elk geval gehad! En je kunt idd beter gelijk maar gaan dan nog een poos met pijn rond blijven lopen!! Caesar schreef:Buiten dat.. ik moet er niet aan denken een partner te hebben die zijn gebit slecht verzorgd (als ik daarvan uit mag gaan aan de reacties van de TS te zien). Dan kan de tandarts nog zo zeuren...
Anoniem schreef:als je je tanden zou poetsen (wat je niet graag doet maak ik uit 1 van je berichten op) zou je geen gaatjes en rotte kiezen krijgendan hoeft de tandarts je geen pijn te doen en hoef je dus ook niet meer bang voor de tandarts te zijn
Dit zijn dus woorden van iemand die 2x perdag haar tandenpoetst en 2 x per jaar naar de tandarts gaat.

Daar beschadig je het tandvlees me
Coentjuh schreef:Dat wordt er toch van kleins af aan in gebracht dat je elke dag 2x je tanden moet poetsen? Vroeger had je zo'n Micky Mouse tandeborstel met glittertandpasta of iets dergelijks. En daar begon je dan mee als je net kon lopen. Of is dat bij jullie niet zo gegaan?
Als je goed en vaak (min. 2x per dag) poetst, heb je minder last van die enge tandarts!

Ik kom net van de tandarts vandaan en ben gezegend met een doorkomende verstandskies (aaaauw). Kan dat van jou ook best zijn.