Schamen voor je voeten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leo

Re: Schamen voor je voeten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:06

JH--> MW

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:07

Ik heb door verkeerde schoenen nu hele lelijke teennagels (dik, beetje vergroeid etc), op mijn grote tenen.
Daar heb ik ook de hele tijd alles aan gedaan om ze te verbergen, gevolg was dat ze nóg lelijker werden.
Ik heb nu zoiets van, daahaag, die tenen moeten toch echt juist vrij komen. Loop dus gewoon op slippers, en iedereen met een opmerking leg ik met een heel serieus gezicht uit waarom ik er zo bij durf te lopen :D .

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:12

Mijn klasgenootje heeft maat 37 en haar voeten bobbelen helemaal... Een andere vriendin heeft superkleine voetjes, maar enorme tenen, en daardoor heeft ze een grote maat. Ikzelf heb lange dunne voeten, maar daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor... Voeten zijn gewoon rare dingen vind ik :P

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:16

mensen niemand heeft perfecte voeten!
sommige komen in de buurt maar er valt altijd wel wat op aan te merken!

trek lekker je slippers aan! :D
who cares dat je niet mooie voeten hebt, er zijn er maar weinig

de ene heeft haar op zn voeten/tenen
de 1 is de 2e teen langer dan de grote teen
de 1 heeft bijna geen nagels en ga maar door

er valt altijd wel wat op aan te merken
trek lekker je slippers aan geen gezweet in de zomer!

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:16

ik schaam me de laatste tijd er minder voor.
als ik me verveel dan ga ik vel onder me voeten weg halen.
klinkt raar maar het is zo
trek het wel is tot bloedends toe eraf.
de laatste tijd niet meer dus zijn de hakken weer wedelijk normaal van me voeten
maar voel me er nog niet echt prettig bij
en ik heb rare tenen. de buitenste van beide voeten die nagel is een driehoekjee

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:18

SummerLess schreef:
de laatste tijd niet meer dus zijn de hakken weer wedelijk normaal van me voeten
en ik heb rare tenen. de buitenste van beide voeten die nagel is een driehoekjee

bij mij is dat ook zo die kleine hebben amper een nagel :P

Purky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:19

Hier ook. :+
En naast mn kleine teen zit een bobbel die uitsteekt [ook over mijn slippers >;)]

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:21

_Daniella schreef:
SummerLess schreef:

bij mij is dat ook zo die kleine hebben amper een nagel :P

ik knip ze wel en dan heb ik gewoon haast geen nagel mee over:P
en dan kunnen die 2 teentjes er weer een tijdje tegen aan:P
die 2 groeien niet zo hard als de rest

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:21

Ik vind slippers, sandalen of andere schoenen waar je tenen in ziet sowieso niks. Voor mezelf niet, maar ook zeker niet voor anderen. :=

Purky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:22

In de zomer ga ik echt niet lopen met dichte schoenen. :P

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:26

Ik ben ook absoluut niet blij met mijn voeten, ze zijn nogal groot (maat 42). Maar ik schaam me er verder niet voor. Daar schiet ik tenslotte weinig mee op. Ik heb naast grote voeten ook een grote neus en een scheef gebit. Ach ja... t is niet anders, denk ik dan maar. En als iemand er problemen mee heeft, dan kijkt die persoon toch de andere kant op..?
Verder heb ik ook wel last van zweetvoeten (daar kan ik wèl van in de stress schieten als iemand er iets over zegt).

Ik schaam me dus niet heel snel, al wordt ik wel heel snel rood (blos zeg maar). Alleen dat ik zo snel zweet, dat vind ik wel heel erg.

Sky_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:27

Ik heb een paard wat het liefste op schoot klimt als ze schrikt en daarom staat ze dus ook vrij regelmatig om mijn voeten, met het gevolg dat in blauwe/zwarte teennagels en tenen heb, daarbij heb ik ook nog een paar kalknagels. Mijn voeten zien er dus echt niet uit en als ik op slippers rond wil lopen doe ik een lakje op mijn nagels, maar dan nog valt het best wel op. Buiten vakantie om heb ik eigelijk nooit slippers aan. Ik doe wel eens gewoon mn schoenen uit als het warm is en ik zit met mensen waarbij het me niet zoveel kan schelen dat ze zien dat ik verotte tenen heb.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:27

Voor mijn rechtervoet schaam ik me niet, maar mijn linker....
Ik loop wel gewoon op slippers omdat ik me er gewoon niet meer druk om maak.
Mijn linker grote teen heeft 7 jaar lang een ingegroeide nagel gehad, die is er uiteindelijk compleet afgehaald (chirurgisch) er zat ook veel wildvlees wat weggebrand is, mijn nagel is tot ongeveer halverwege weer aangegroeid, nu groeit hij om 1 of andere reden niet meer (vind ik niet zo erg want dan groeit hij in ieder geval niet meer in) daarbij is mijn teen nog wat dikker dan normaal vanwege het wildvlees wat er zat (is nu allemaal onderhuids littekenweefsel)

Maar zoals ik al zei, ik maak me er gewoon niet meer druk om, ik loop gewoon lekker op slippers. Mijn nikes zijn nu echt veeel te warm :P

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:28

djinnie schreef:
Ik ben ook absoluut niet blij met mijn voeten, ze zijn nogal groot (maat 42). Maar ik schaam me er verder niet voor. Daar schiet ik tenslotte weinig mee op. Ik heb naast grote voeten ook een grote neus en een scheef gebit. Ach ja... t is niet anders, denk ik dan maar. En als iemand er problemen mee heeft, dan kijkt die persoon toch de andere kant op..?
Verder heb ik ook wel last van zweetvoeten (daar kan ik wèl van in de stress schieten als iemand er iets over zegt).

Ik schaam me dus niet heel snel, al wordt ik wel heel snel rood (blos zeg maar). Alleen dat ik zo snel zweet, dat vind ik wel heel erg.

Ik heb ook maat 41/42 hoor :=

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:29

roxiie schreef:
Ik vind slippers, sandalen of andere schoenen waar je tenen in ziet sowieso niks. Voor mezelf niet, maar ook zeker niet voor anderen. :=

Jij zwemt zeker ook met schoenen aan :')

Vind mn voeten ook lelijk, verzorg ze ook niet heel goed ofzo :+
maar ik doe wel lekker slippers aan, liever slippers dan mn voeten badend in het zweet :=

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:32

cp112 schreef:
djinnie schreef:

Ik heb ook maat 41/42 hoor :=

:D Tja, ik vind 42 toch wel groot hoor. Maar goed, 39 had ook weer niet bij mijn lijf gepast. Ben niet heel smal en ook niet heel klein... :+ 1.76 m. Met schoenen kopen baal ik persoonlijk nog het meest van mijn schoenmaat. Zie je een leuke schoen, is die er niet in 42... :( Potverdikkie...

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:42

Ik ben ook niet blij met mijn voeten, daarbij ook nog eens een gebroken enkel gehad, dus er zitten lelijke littekens op.
Mijn tenen zijn lang, en er zitten van die drukplekken op.
Ze zijn wel groot, maar ik ben ook 1.75..... Wat zou ik graag een stukje kleiner willen zijn.

Maar er zitten ook wel positieve kanten aan hoor haha.
Een klasgenoot van mij heeft vreemde voeten, je kan de aders heel goed zien, en er zit een bochel op. Dus in dat opzicht ben ik heel blij met mijn voeten. Alleen mijn tenen dus niet.

Teennagels van anderen vind ik echt zó vies! :r Tenzij ze goed verzorgd zijn. :j

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:43

Ik ben wel wat kleiner :+ En normaal postuur...
Inderdaad lastig om schoenen te vinden, gelukkig vallen nikes meestal groot dus heb ik daarvan maat 40 :P

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:46

in zit nu op mijn slippertjes op mijn werk, mis 1 teennagel (auw ja) en heb haren op mijn grote tenen ( wel blond) (uittrekken doet erg pijn op je tenen) maar k vind dichte schoenen nu geen pretje.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:47

En ik maar denken dat ik de enige was met dit probleem :o

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:47

Oja ik heb op het moment bij mijn al niet zo mooie linkervoet ook nog zwemmersexzeem... :\

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:53

ik loop scheef op me voeten
hakken naar binnen toe
heb ik vooral op slippers
en toch blijf ik er op lopen:D
geen zin in zweet- en stinkvoeten.
verzorg ze de laatste tijd beter dan een paar maand terug.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:57

x_Marr schreef:
roxiie schreef:

Jij zwemt zeker ook met schoenen aan :')

Vind mn voeten ook lelijk, verzorg ze ook niet heel goed ofzo :+
maar ik doe wel lekker slippers aan, liever slippers dan mn voeten badend in het zweet :=

Ja, ik zwem met schoenen :j Lang leve de waterschoenen, die overigens zo goed als dicht zijn :P

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:59

Loop nooit op open schoenen, heb daar echt de voeten niet voor. Loop wel rustig met mijn klompen onder een rok als ik vanuit mijn werk doorga naar de paarden en geen zin heb om me om te kleden.(ook nog ff snel de supermarkt in, daar heb ik dan wel weer maling aan) Teenslippers kan ik niet eens op lopen, na een uur bloedt het verschrikkelijk en doet het echt mega zeer. Open schoenen loop ik ook niet op, al mijn zomerschoenen hebben dichte tenen en hielen.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:01

ik heb zaterdag een french manicure (gel) op mijn teennagels laten zetten ....MOOIIIIII *D 8-)

Dus NO shame here ;)