Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
SummerLess schreef:ik schaam me de laatste tijd er minder voor.
als ik me verveel dan ga ik vel onder me voeten weg halen.
klinkt raar maar het is zo
trek het wel is tot bloedends toe eraf.
de laatste tijd niet meer dus zijn de hakken weer wedelijk normaal van me voeten
maar voel me er nog niet echt prettig bij
en ik heb rare tenen. de buitenste van beide voeten die nagel is een driehoekjee

] _Daniella schreef:SummerLess schreef:ik schaam me de laatste tijd er minder voor.
als ik me verveel dan ga ik vel onder me voeten weg halen.
klinkt raar maar het is zo
trek het wel is tot bloedends toe eraf.
de laatste tijd niet meer dus zijn de hakken weer wedelijk normaal van me voeten
maar voel me er nog niet echt prettig bij
en ik heb rare tenen. de buitenste van beide voeten die nagel is een driehoekjee
bij mij is dat ook zo die kleine hebben amper een nagel
djinnie schreef:Ik ben ook absoluut niet blij met mijn voeten, ze zijn nogal groot (maat 42). Maar ik schaam me er verder niet voor. Daar schiet ik tenslotte weinig mee op. Ik heb naast grote voeten ook een grote neus en een scheef gebit. Ach ja... t is niet anders, denk ik dan maar. En als iemand er problemen mee heeft, dan kijkt die persoon toch de andere kant op..?
Verder heb ik ook wel last van zweetvoeten (daar kan ik wèl van in de stress schieten als iemand er iets over zegt).
Ik schaam me dus niet heel snel, al wordt ik wel heel snel rood (blos zeg maar). Alleen dat ik zo snel zweet, dat vind ik wel heel erg.
roxiie schreef:Ik vind slippers, sandalen of andere schoenen waar je tenen in ziet sowieso niks. Voor mezelf niet, maar ook zeker niet voor anderen.

cp112 schreef:djinnie schreef:Ik ben ook absoluut niet blij met mijn voeten, ze zijn nogal groot (maat 42). Maar ik schaam me er verder niet voor. Daar schiet ik tenslotte weinig mee op. Ik heb naast grote voeten ook een grote neus en een scheef gebit. Ach ja... t is niet anders, denk ik dan maar. En als iemand er problemen mee heeft, dan kijkt die persoon toch de andere kant op..?
Verder heb ik ook wel last van zweetvoeten (daar kan ik wèl van in de stress schieten als iemand er iets over zegt).
Ik schaam me dus niet heel snel, al wordt ik wel heel snel rood (blos zeg maar). Alleen dat ik zo snel zweet, dat vind ik wel heel erg.
Ik heb ook maat 41/42 hoor
Tja, ik vind 42 toch wel groot hoor. Maar goed, 39 had ook weer niet bij mijn lijf gepast. Ben niet heel smal en ook niet heel klein...
1.76 m. Met schoenen kopen baal ik persoonlijk nog het meest van mijn schoenmaat. Zie je een leuke schoen, is die er niet in 42...
Potverdikkie...
Tenzij ze goed verzorgd zijn.
x_Marr schreef:roxiie schreef:Ik vind slippers, sandalen of andere schoenen waar je tenen in ziet sowieso niks. Voor mezelf niet, maar ook zeker niet voor anderen.
Jij zwemt zeker ook met schoenen aan :')
Vind mn voeten ook lelijk, verzorg ze ook niet heel goed ofzo![]()
maar ik doe wel lekker slippers aan, liever slippers dan mn voeten badend in het zweet
Lang leve de waterschoenen, die overigens zo goed als dicht zijn