het is niet alleen wrijving hoor! Het kan allerlij oorzaken hebben. Sommige mensen die veel melk producten eten hebben het. Ik heb een huidziekte waar ik het door krijg (ook op schouders en rug) En kan allerlij oorzaken hebben.
zandvangers
Geplaatst: 15-06-09 22:39
.
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 18-02-22 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik werd vanmorgen wakker, en ik kon niet meer lopen.. Ik heb zoveel pijn echt niet leuk meer. Heb de huisarts weer gebeld en ik wacht nu op een doorverwijzing naar het ziekenhuis.. Operatie dus.. Ik scheit helemaal in mn broek! Ik ben nog nooit geopereerd en ben ook echt heel bang.. wie wil me een hart onder de riem steken??
Sammetje_
Geplaatst: 16-06-09 12:08
Jeetje! Nouja om je een hart onder de riem te steken: Je krijgt in ieder geval verdoving dus je zult niet veel merken van de operatie én je bent straks van je pijn af!
Sterkte!!
Becky_Claire
Geplaatst: 16-06-09 12:47
annie88 schreef:
Becky_Claire schreef:
Ik heb dit ook bij mij is het alleen als ik ongesteld moet worden. Man wat een pijn kunnen die dingen geven. .
Waar heb jij die bulten dan zitten? ook onder op je kont??
Ik heb ze in mn lies dokter zei dat ik er aanleg voor heb goh wat fijn
verkeerd ondergoed / kleding is vaak het probleem. ook niet hygienisch zijn, te weining douchen. mijn tip die ik heb gekregen was het wassen met betadine en geen spullen waar zeep in zit.
kennis rijd altijd met bjorn borg boxers en nergens last van, blijven goed aansluiten,zijn alleen knetterduur. met zo'n ontsteking even biotex of groene zeep in een ligbad met goed warm water en dan even 20 minuten weken,dit trekt de troep eruit, sterkte in het ziekenhuis.
Ragebol1977
Geplaatst: 16-06-09 13:09
Ik heb dit vroeger ook gehad. Mijn huisarts noemde het de cyste van meiboom (of zoiets). Ik heb hem lekker niet open laten snijden. Ik heb gevraagd aan de huisarts of er nog andere mogelijkheden waren. Hij gaf me de tip om een babybadje met biotex en behoorlijk warm water te vullen. Het gaat trouwens om de groene biotex en hier 3 keer per dag met je gat een half uur in te gaan zitten.
Het was heel charmant enzo, maar hij knapte na een beetje hulp van mezelf in het badje vanzelf los. Daarna heb ik nog een weekje gebiotext en niks geen verdere ontstekingen gehad.
De biotex trekt alle troep eruit. Gebruik aub geen soda, dit is veel te agressief, zeker voor je onderlichaam.
Succes ermee en veel plezier in bad.
Becky_Claire
Geplaatst: 16-06-09 14:12
*puck* schreef:
kennis rijd altijd met bjorn borg boxers en nergens last van, blijven goed aansluiten,zijn alleen knetterduur.
Klopt ik heb nu dus alleen nog maar Bjorn Borg boxers en inderdaad zo goed als nergens last meer van
annie88
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-09 15:15
Nou weer even een up to date van mij.
Ik kom net uit het ziekenhuis en die zeggen dat het een bactiriele infectie onderhuids is. Het zit niet allemaal op 1 plek en daarom kan het niet open. Ik heb nu: 4 keer daags 2 paracetamol 3 keer daags 1 ibuprofen 400 mg 3 keer daags antibiotica 3 keer daags zalfje buitenwaardse antibiotica.
Als het niet over is vrijdag dan moet ik alsnog geopereerd worden:S:S:S
goeroe
Geplaatst: 17-06-09 17:00
Pfff, daar heb je een hele maaltijd aan. Beterschap!
malih
Geplaatst: 17-06-09 17:07
miss is ondergoed van sloggi ook een idee? stukkie minder duur als de bjorn borg boxers, en helemaal naad loos.
En koop even een pak biotex en ga lekker een weekje weken. Dit helpt echt fantastisch, alle troep en de bacterieen worden op die manier uit je bult getrokken.
Succes
newie
Geplaatst: 18-06-09 08:17
ik heb dat ook, alleen komt het niet van het rijden bij mij, heb ze ook in mijn oksels.. hydredanitis noemen ze dat geloof ik.. Ben er echt al 10 x aan geopereerd en ben dan ook 1 en al litteken..
bij mij werden het bobbels ter grootte van een ei, soms nog erger...
soms gaan ze vanzelf weg, als ze klein blijven, en soms moesten ze opengemaakt worden