Steffie89 schreef:Is het niet een schimmel?
Huidschimmel is een infectie van de huid die wordt veroorzaakt door een schimmel of gist. Er zijn meerdere vormen van huidschimmel, de meest bekende vorm is de zogeheten ringworm. De ringworm ziet eruit als een schilferende rode kring op de huid die steeds groter wordt. Maar ook blaasjes, jeuk, en schilferigheid kunnen duiden op een schimmelinfectie
Het is geen ringworm, dat weet ik zeker. Schimmel lijkt me ook niet, maar ik heb wel een zalf hiervoor meegekregen...
Ik ga eerst het waspoeder uitbannen en alles opnieuw met de oude wasmiddel wassen, kijken of dit helpt. Anders ga ik een afspraak maken met een zelfstandige dermatoloog om te kijken wat dit is.
. Ik durf bv. niet met t-shirt met spaghettibandjes rond te lopen oid.
. Ik ben al naar verschillende dermatologen geweest, niemand kan me echt helpen. Ze zeggen telkens dat het door de stress komt... Heb ook van die dikke pillen moeten nemen, maar dat hielp geen ***.
Ik heb veel kleine plekjes op mijn bovenarmen en nog wat over de rest van mijn lijf, en mijn hoofdhuid zit eronder. Voor mijn hoofdhuid heb ik nu Topicorte met salicilzuur, werkt echt super. De plekjes op mijn armen zijn nu redelijk bij te houden, ik heb net 10 weken lichttherapie gehad. 
Net of m'n lichaam zegt, 'nee, nee laat maar nergens last van'
Maar ik ga toch maar even heen.
)