Ja het is net of de duivel er dan mee speelt. heb je een zere teen (of 2) en prompt stoot je die dan weer, of je paard gaat er maar weer eens op staan. Mijn tenen doen eindelijk minder pijn, ze zijn nog wel dik, maar niet meer pijnlijk. Lichtrijden enzo gaat nu wel goed.Lopen heb ik ook geen last meer mee. Ik heb 1 dag geprobeerd te tapen, maar dat deed nog meer pijn en lopen ging nog beroerder. Dus tape er maar weer af. Maar gisteren ging mijn paard weer vrolijk op mijn zere tenen staan. Gelukkig niet zo hard, maar toch. ik heb wel even gebruld dat het een ontzettende domme sufferd was en dat het toch echt MIJN tenen waren!
Maar ik dacht dat als je tenen gebroken waren en ze staan scheef dat ze dan toch recht gezet moeten worden. Die van mij staan gelukkig recht, dus dat probleem heb ik niet.
Ik heb trouwens ooit gehoord dat schoenen met stalen neuzen ook gevaarlijk kunnen zijn. Dat als je paard op de rand gaat staan de stalen rand (van de neus) naar binnen buigt en vervolgens je tenen verbrijzeld. Of afsnijdt. (Of zijn dit indianenverhalen?) Daarop werd dus de opmerking gemaakt dat als je zoiets gebeurd, je tenen wel netjes gesorteerd in je schoenen blijven zitten. Was makkelijker voor de plastisch chirurg.