Niet lekker in je vel, wat doen jullie dan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Meraki

Re: Niet lekker in je vel, wat doen jullie dan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 14:31

films kijken.. vanuit bed.. of me hele kamer opruimen..

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 14:32

Een lekkere lange buitenrit maken of slapen! Zit vaak niet lekker in mijn vel omdat ik dan moe ben.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 14:54

Ik ga sporten en dan douchen en dan een heerlijk lang blok om met mijn hond .. dan als ik thuis ben heb ik mijn gedachten weer op orde en voel me weer stukken beter .. :)

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:34

LZP -> MW

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 16:08

ik pak ook wel eens de auto om letterlijk te vluchten. Vaak als ik dan een rondje gereden heb, gaat het wel weer :D

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:45

Vooraal shoppen en als het echt extreem is een huispak aan doen, veel huilen en internetten en tv kijken

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:50

poeh ik voel me al een paar dagen helemaal niet fit, rijden heeft voor mij fan geen zin dat trek ik echt niet dan, kom er niet eens boven op ( beest is 180) niet te veel slapen overdag want ik slaap al slecht snachts.proberen ritme te houden is belangrijkste, en s ávonds nog een eind wandelen voor het slapen. eten heb ik ook geen zin in als ik niet fit ben...

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:53

eten
sagerijne..
naar me paard
slape
tv kijken liggen op bed meestal dvdtje.
tekenen
of lekker lang in een warm bad zitten.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:55

Guitar hero, slapen en in bad
Altijd als er maar ietsje stress komt stop ik automatisch met al de dingen waar ik mee bezig ben en ga ik niets doen.. helaas een erg vervelende manier om met stress om te gaan en alles word alleen maar erger

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:56

Film kijken, lekker op bed liggen met een luchtig boek en een zak chips of lekker met de pony's aan de gang. Verder luister en brul ik muziek van de peppers mee, dan ben ik zo weer de oude.

EvaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:58

Autorijden, muziekje aan en het landschap aan je voorbij laten trekken.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:59

autorijden,bokken,naar me paardje,wandelen muziek luisteren en lekker mee huilen :D..dat doe ik meestal als ik niet lekker in vel zit!

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 17:01

Ik kruip wel eens in mijn bedje, diep onder het dek. En dan roep ik heel hard: Niemand houd van mijijijij. En dan moet ik zo om mijzelf lachen dat ik weer de moed heb om aan leukere dingen te denken.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 17:05

Als het echt problemen zijn die dit veroorzaken, Huilen, Janken, schelden, en zielige liedjes luisteren... Dan vind ik mezelf vervolgens nog veel zieliger en vraag ik of mijn moeder voor haar zielige dochter thee wil maken.

Als ik even afstand wil nemen van de dagelijk dingen als stress enz die ervoor zorgen dat ik me, bijv, minder zelfverzekerd voel, chagerijnig voel ofzo, ga ik naar mensen die ik stom vind, lees sommige collega's stomme gezichten trekken nog voordat ze volledige mijn deuropening zijn gepasseerd.. en als ik thuis ben ga ik bijv. ironic luisteren van alanis morrisette... En keihard meebleren tot iedereen het met mij heeft gehad en ik iedereen weer lief vind..

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 17:08

Ik eet hier alle kasten dan leeg :\
heel fijn (not) ben echt al enorm aangekomen de laatste tijd hierdoor.. :(

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 17:11

hier nog een emo-eter, maar meestal wil ik alleen maar 'weg'. weg door sporten of een rondje scheuren met de auto (want dan rij ik toch echt wat bruter dan normaal)
soms ook 'weg' door te gaan slapen en me op die manier weer op te laden.

dienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 17:21

Ik ga nutteloos tv kijken.

Ik ga niet naar me verzorgpony. Ik ben zoo onredelijk als ik zo'n bui heb dat doe ik hem niet aan. Gelukkig is het lang geleden dat ik zo'n bui heb gehad.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:28

nee, ik ga ook echt niet te paard. is niet eerlijk, want dan ga ik mijn frustratie op hem botvieren en dat mag de bedoeling niet zijn.

S_hirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:52

Ik kan me nergens aan toe zetten. Soms wil ik dan mijn frustratie uiten en ga ik tegen een muur of paal aan schoppen. Of even bij iemand mijn hart luchten, maar dan het in grote lijnen zeggen....Want ik ben niet zo een prater.. Momenteel zit ik ook heel slecht in mijn vel door verschillende dingen. Niks lukt me en veel dingen gaan fout...
Ga wel elke dag naar mijn paarden maar helaas voelen die het ook heel erg. Maar dan denk ik maar dat het door mezelf komt en doen we wat rustiger aan met rijden.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:09

Verschillend. :D

Soms mezelf zielig vinden en dus helemaal niets doen. Maar dat houd ik nooit zo lang vol eigenlijk. Dan ga ik me alleen maar ergeren aan mezelf dat ik er niets aan doe. ;)

Normaal gesproken thuis ging ik dan naar het paardje, en als het even kon lekker uitwaaien in het bos en anders gewoon lekker knuffelen. Tegenwoordig ga ik vaker eens een rondje hardlopen, sporten en als dat niet kan me er gewoon overheen proberen te zetten. Vrolijk zijn, optimistisch denken en huppa, beginnen aan iets. (soms best lastig)

En mocht dat alles niet lukken, gaan zeuren bij 't vriendinnetje :+:

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:10

Een hele lange douche nemen [like gister] en me helemaal de knetter huilen. Om vervolgens een goed potje te bokken, en als er niemand thuis is verder te janken kijkend naar Brandon :+

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:12

Ik zit momenteel al een tijdje niet echt lekker in mijn vel, hoewel het wel van dag tot dag verschilt en ook een heel duidelijke reden heeft. Ik slaap erg slecht of ik nu wel of niet overdag een uurtje bedtime mee pak.. Ik blijf gewoon werken (wel iets minder) en probeer de ontspanning uit de paarden te halen. Meestal lukt dat ook wel maar soms ook niet, nou ja dan wordt het longe of buitenrit :)
En uiteraard probeer ik wel met vriendinnen af te spreken, wijntje erbij en soms echt ff janken :o

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:13

Uhmzz.... Klinkt allemaal wel heel erg bekent, dacht dat ik de enige vrouw op aarde was die dit deed. (Vandaar dat mannen ons nooit begrijpen)

Naast dat ik de kasten leeguit probeer ik mij ook anders te richten. Te richten op de dingen die wel goed gaan en waarvan ik weet dat dit mijn pad is.
Soms in de vorm van een meditatie, soms pak ik een boek...

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:50

Als ik me niet lekker in mijn vel voel, is er vaak maar 1 ding wat mijn hoofd weer leeg kan maken. HARDLOPEN en het liefst zo lang mogelijk (minstens anderhalf uur) zodat ik na deze inspanning echt 'leeg' ben. Paardrijden doe ik dan JUIST niet. Ik ben een hele gevoelige/emotionele ruiter en ik kan door mijn gemoedstoestand een hele rit verknallen als het moet. Dat doe ik de paarden niet aan ;-)
Soms komt het wel eens voor dat ik ondanks mijn tegenzin toch een aantal paarden moet trainen, dan kies ik altijd voor een simpel buitenritje waarbij ik niks van mezelf en het paard moet vragen.

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:51

Ik probeer me op zo'n moment ook altijd op de positieve dingen te richten, alhoewel dit soms best wel lastig is.

Verder eet ook ik de kasten leeg, of ga lekker naar de paarden. :)