Erg pijnlijke arm door prik.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 15:19

Ik heb het een keertje gehad dat ik zeker 1,5 week met een blauwe arm rond heb gelopen en het was dik + en erg warm.

Maar zulke pijn heb ik nooit gehad, want het trekt vanaf mn bovenarm naar mn pols.
En dat heb ik dus nooit gehad.

Ik begreep altijd van als je iemand prikt dat je een stukje huid op moet pakken.
Zoals hier op deze foto.
Afbeelding

Maar die andere Assistente die kijkt er naar, voelt eventjes waar de spier zit.. en duwt em er zoo in..
Zonder het aan te raken voor de rest, en dan duwt ze nog eventjes verder.. ik voelde em echt ergens door heen gaan in mn arm.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 18:15

En daarom mogen ze bij mij niet meer in mijn bovenarmen prikken :o Ik kan daarna standaard 3 dagen mijn arm(en) niet meer gebruiken.Te stijf en te pijnlijk dus ze prikken maar lekker in mijn bovenbeen als het moet ;)

Sterkte met je arm :(:)

Eva_vanO

Re: Erg pijnlijke arm door prik.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:57

Als je in je bovenarm geprikt word is dit meestal in de spier. Dit is namelijk ook de bedoeling bij de prikpil en tetanusprik. Je kan verder ook eigenlijk weinig doen als bewegen,koelen en paracetemol het moet dan vanzelf weggan.

Fronika

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:13

Eva_vanO schreef:
Als je in je bovenarm geprikt word is dit meestal in de spier. Dit is namelijk ook de bedoeling bij de prikpil en tetanusprik. Je kan verder ook eigenlijk weinig doen als bewegen,koelen en paracetemol het moet dan vanzelf weggan.

idd dit is het beste wat je kunt doen

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 20:56

Ik heb het op de manege zo'n 3 keer gekoeld.
Maar daarna was het alleen maar gevoeliger, en heb het ook wel bewogen [veel]

En strks voor het slapen gaan gaa ik een paracetemol slikken.

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:00

Bij mij word de prikpil in mijn bil gezet. Is dat voor jou geen optie. Heb de dag erna wel een beetje spierpijn maar dat trekt snel weer weg

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:06

volgende keer maar in je bil idd. En blijven bewegen!
Er zijn verschillende manieren van prikken trouwens. Hangt af van hoe je spier loopt, hoeveel vet etc. Denk niet dat die manier van hoe jij geprikt bent verkeerd is hoor. Alleen als je heel dun bent en de naald heel lang, dan kan ie misschien het bot raken, maar dat zou je dan moeten voelen. En dat kan verder geen kwaad.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 06:10

Dat heeft deze assistente van gisteren ook gezegt dat ik het maar de volgende keer in mn bil moest doen..

Merkte gisteren wel steeds na 10 min. koelen dat het voelde of het gekneusd was.