hij was echt heel erg lief, en duidelijk bezorgd hij vond het geen fijn idee dat ik al 4 weken ibuprofen slikte, toen ging hij kijken wáár het nou vandaan kwam, het waren zowel rechtsonder de laatste 2 als rechtsboven de laatste 2, rechtsboven is al 4 weken geleden en onder anderhalve week, dusja nu moesten we nog zoeken wat het was en welke de boosdoener was, kreeg ik een koudtest en bij 2 kiezen sprong ik serieus in de lucht, auw
was niet lief
en toen verassing verassing
kreeg ik per direct een wortelkanaalbehandeling
nou trillen als een rietje dus want dat was niet de bedoeling
ik heb ook echt de hele behandeling liggen trillen maar ik heb 3 prikken gehad, 1 rechtsboven en 1 rechtsonder en 1 in mn gehemelte boven (die echt heel erg veel zeer deed!)
en het viel echt heel heel erg mee, soms wat vervelend maar ik was echt heel goed verdoofd, de assistente had het al verwacht, ik heb er nu een noodvulling in en mag 3 uur niet eten, ik moet weer even pijnstillers gereed houden want ik kan nu wel terechte napijn verwachten, 23 juni moet ik naar de mondhygieniste en 24 juni gaat hij het afmaken, vrijwel gelijk kon ik ineens wel het koude lucht verdragen in mn mond dus we verwachten en hopen! dat dit de boosdoener was 
ik heb een wang, dat wil je niet weten, net of ik een bal in mn mond heb..