Ongeluk gehad, pijnlijke nek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: Ongeluk gehad, pijnlijke nek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 18:51

scheve nekwervels niet erg? wat is dat voor huisarts? idioot zeg!
bel morgen eens een fysio of manueel voor een second opinion.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 18:56

Ik heb morgen een afspraak bij een chiropractor. M'n moeder heeft daar goede ervaring mee, dus ik ga er voor de zekerheid even heen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 18:58

niet zomaar aan je nek laten trekken he? neem je je foto's mee? mijn chiropractor behandeld niet eens voordat er foto's gemaakt zijn.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 19:00

Ze hebben de foto´s opgevraagd bij het ziekenhuis. Dus dat zit wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:06

Ik zou je idd echt laten onderzoeken.... ik ben een maand geleden op m'n hoofd gevallen en heb nu nog steeds last. Spierpijn leek het maar ik begin nu steeds meer te denken dat het iets met m'n wervels is want het wordt alleen maar erger. Laat me morgen onderzoeken. Ik kon zaterdag niet meer paardrijden van de pijn en omdat ik amper gevoel in m'n armen en benen had.. Niet snel laten afschepen dus. :)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:11

Het is wel je nek he! DE pijler voor je hoofd, HET kanaal van je zenuwbanen. Doe idd voorzichtig en ga niet zomaar die 160 km rijden hoor! Klinkt in elk geval als hersenschudding en dat zegtde dokter ook. Maar dat ze over die scheve nekwervels zegt: valt wel me... Poeh! Weet ze wel dat je paardrijd (al dat gehobbel etc voor die nekwervels)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 19:34

Misschien kan ik het beste iets stevigs om m´n nek doen met rijden, om wat steun te geven en warm te houden.
Ik heb de laatste dagen wel steeds een koltrui aan, maar ik heb alleen warme koltruien met lange mouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:12

Kun je niet gewoon even niet gaan rijden? Lijkt me niet zo gezond eigenlijk. Ik ben ook gewoon doorgegaan en je ziet wat er van komt, kan nu helemaal niet meer rijden..

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:46

Tja jou leven, jou keuze natuurlijk :j

Ook al lijkt het nu niet zo erg, nekklachten kunnen zich ook pas later uiten he. Wees voorzichtig en als je het niet vertrouwd naar een andere huisarts want verschoven wervels zijn niet niks. Al je zenuwen en alles loopt er langs.