Dat flesjewaterverhaal komt zeer bekend voor, helaas
Het ergste vind ik nog dat wanneer iemand anders mijn brood smeert, en ik het vervolgens moet opeten
(niet dat dat ooit gebeurt, maar vroeger wel als ik bij vriendinnetjes ging spelen oid)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ruth91 schreef:wat ikn wel vies vind is eten van oude mensen opruimen, heb in een verzorgingstehuis gewerkt en moest daar de vuile vaat ophalen en wassen, die etensresten wil ik EGT niet aanraken!
ik werk ook in de zorg, en ben daar ook echt vies van.
dat doet hij anders nooit 

maar er is niets mis mee
) ik bestudeer eerst even de mond, de tanden en de tong en als dit oké is heb ik er niet zoveel moeite mee.
.
Wildgirl schreef:dit soort dingen maken mij dus echt helemaal niks uit, ik eet ook nog rustig een snoepje als het op straat is gevallen....
)
. Nu moet het natuurlijk niet overdreven vuil zijn, maar als hier een stuk eten op de grond valt dan raap ik het op en eet ik het op. Ik heb er geen moeite mee om een vlieg van mijn eten te verjagen, terwijl ik goed genoeg weet dat er waarschijnlijk net ietsje meer viezigheid zit aan een vlieg dan iemand die van je flesje drinkt. Dan denk ik 'achja, dat is voor de weerstand', maar bij andere mensen gaat dat niet haha.
Ik kan er ook al niet tegen als vreemde mensen me aanraken. Eten of drinken delen doe ik uiteraard niet, behalve dan met mijn vriend. Raar hé? Hij is de enige die wel een hap van mijn broodje mag nemen. Van mijn eigen moeder wil ik dat nog niet eens! Haha! In onze vriendengroep zie ik ook regelmatig een flesje drank rondgaan, waar iedereen dan om de beurt een slok van neemt... Euhm nee bedankt!
Ptries schreef:Maar ik vroeg me af als je vies van anderen bent, hoe je dat dan doet als je een relatie hebt? Of hebben jullie er geen last van als het je eigen partner betreft?
.