Pfff huisartsen word er niet goed van!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 11:49

Shauni schreef:
[
verootjoo schreef:

Heb jij serieus na het ongeluk nog paardgereden?! :oo En daar pas meegestopt toen de fysio het zei?

Jup :=

Dan vind ik het eerlijk gezegd helemaal niet raar dat je nog steeds zo'n last hebt :oo

En zoals je je nu je verhaal verteld is er ook geen indicatie voor een foto. Het klinkt echt niet alsof er wat verkeerd zit in je nek, maar je hebt je lichaam helemaal geen tijd gegeven om te herstellen.
Apart trouwens, dat je fysio dat pas na een tijdje zei.

Ik heb je zelf natuurlijk niet gezien, maar zoals je het nu beschrijft, vind ik het ook geen foto waard. Ik zou nog een goede manueeltherapeut/fysio zoeken, en daar echt mee aan de slag gaan. En dan echt serieus; dus níet paardrijden, níet sporten, níet werken, en alleen met je nek bezig gaan.

ShauniBef

Re: Pfff huisartsen word er niet goed van!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 12:17

Niet werken zit er niet in := .. Ook ik heb me vaste lasten :P .. En me baas zou niet zo blij zijn als ik niet kom werken, we hebben er te weinig personeel :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 12:30

ziektewet :)* Dat is jouw probleem toch niet?

Je hebt een ongeluk gehad, hier enorm veel klachten van geef je aan. Je gaat vervolgens gewoon door met alles wat je normaal ook doet, en vind het nu raar dat je klachten blijven, en dat de HA je geen foto geeft??? Hier snap ik echt niks van.

En vaste lasten... als jij niet de schuldige ben, dien je toch een gezondheidsschadeclaim in?

Kansloos dit...

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 12:39

Ik heb een nuluren contract dus ik krijg dan helemaal geen loon.. :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 12:44

Sja... wat je doet moet je zelf weten. Maar ik kan je wel vertellen dat als je op deze manier doorgaat het sowieso niet zal gaan herstellen ;) Op een foto is niks te zien, zeker niet na zo'n lange tijd. Waarschijnlijk heb je last van zenuwweefsel, spieren en banden, en dat herstelt nu eenmaal alleen door rust, en gedoseerde belasting onder deskundige begeleiding.

Ik zou er wel mee uitkijken. Op deze manier help je jezelf aan een chronische klacht, en dan zijn de rapen pas echt gaar. Dan werk je de rest van je leven ook niet meer. Het is nu al 3 jaar geleden, en zelfs nu betwijfel ik al of je ooit helemaal klachtenvrij komt. Je bent gewoon echt níet slim bezig zo.
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 07-06-09 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Havanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 12:46

hoe dan ook ik zou toch om een verwijzing vragen naar een neuroloog

mijn moeder heeft een auto-ongeluk gehad in december en toen leek alles gelukkig mee te vallen.. omdat ze duizeligheid en pijn klachten nog steeds had heeft haar neuroloog haar door de MRI laten gaan en wat bleek er zit teveel ruimte inb de nekwervels en daar is nu vocht tussen gaan zitten... dit heeft gewoon rust en tijd nodig maar ze heeft nu in ieder geval een duidelijk antwoord...

en wat betreft een foto... daarop kunnen ze niet goed de "zachte weefsels" zien zoals spieren en pezen en is een MRI hier veel geschikter voor

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 14:33

Helaas is er meestal wel een paar weken wachttijd voor een MRI (tenzij je een spoedindicatie hebt, maar dat lijkt me in het geval van TS niet aan de orde).

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 09:11

Even een update!

Vandaag weer naar de HA gegaan omdat het alleen maar erger word en ik al een paar keer ben flauwgevallen van de pijn.. Ik moet zometeen gelijk door naar he ZH om foto's te maken, Volgende week terug naar de HA en dan gaat hij vertellen wat er op de foto's te zien is en krijg ik weer een bult medicijnen..

Word er niet echt goed van :=

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 10:10

Nou shauni hopen dat er dan nu wel iets aan gedaan kan worden. Sterkte meid!