Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dovish schreef:Ik ben verslaafd aan nivea. Ik smeer het overal, vooral na het douchen als mijn huid droog is. Mijn gezicht smeer ik ook zeker één of twee keer per dag. Verder heb ik ook niks aan creme'tjes enzo. Ik heb wel tien aangebroken blikken nivea, ik wordt zelfs zenuwachtig als ik er geen bij me heb, nog erger dan wanneer ik mijn telefoon ben vergeten!
Judith_H schreef:Nou, ik zweer bij zwitsal!
Gebruik het werkelijk overal voor..
droge huid: zwitsal
pukkeltje: zwitsal
wondje wat jeukt: zwitsal!
schaafwondje: zwitsal
verbrand: zwitsal ( alleen doen als je niet te erg verbrand ben, dan helpt het niet)
Dus ja, mijn mening is dat je het gewoon kan gebruiken, zoals je kan zien gebruik ik het over al voor en over me hele lichaam!
xxxdonja schreef:Ik heb na het douchen altijd zo'n droog gezicht, dan smeer ik er ook een creme op.

En ik ben iig niet de enigste met zo'n tik.. (Is me vriend ook weer een beetje gerust gestelt miss).
Iessie schreef:Een vriendin van mij wilt haar gezicht alleen maar insmeren met nivea.
Ik denk niet dat het kwaad kan, als je er geen puistjes van krijgt (want dan is de crème te vet).

Moelie schreef:Ja, ik zou het er ook echt niet voorover hebben om ik weet niet hoeveel euro voor een klein potje creme te betalen die waarsch niet eens werkt/goed is...
Al die crempjes die op de reclames komen zijn ontzettend duur en ze blijken fantastische te zijn.. maar dat maken ze mij niet wijs.
Ik heb altijd van me moeder geleerd dat je je gezicht goed moet insmeren.. doe het ook al jaren en bevalt me prima.
Ik heb nog een vraag, hopelijk weet iemand dit.
Ik heb hele lichte rode vlekjes op me wangen (zijn bijna niet zichtbaar en zijn er ook maar heel weinig) maar toch zit ik er mee. Ik doe altijd iets van foundation op anders zou het wel meer opvallen. Wie weet of ze hier een bepaalde creme voorhebben? Dit heb ik al best lang, eigenlijk heb ik dit sinds ik zoveel last heb gehad van puistjes.. ( 5 jaar geleden).
Ik zag gister bij de Kruidvat de creme Bio Oil, die blijkt ook erg goed te zijn voor o.a. littekens. Nou vraag ik me af of die ook voor die rode vlekjes zou werken, of ofdat ze daar een andere soort voorhebben. Vandaag ga ik sowieso langs de drogist om het te vragen, maar wie weet weet iemand hier het antwoord ook

het is lekker zacht en ruik zo lekker 
Quellian schreef:Het zal zeker niet slecht zijn, maar ik geloof dat je op je 15e al moet beginnen met een goede dag- en nachtcreme om de rimpels op latere leeftijd onder controle te houden
Ik gebruik ook altijd Zwitsal voor m'n gezicht en heel soms Dove (als die dichterbij staat, maar vind ik eigenlijk te vet).
Heino schreef:Moelie, ik zou niet meerdere crèmes door elkaar gebruiken, maar 1 soort. Je houdt moet anders steeds weer opnieuw wennen aan ingrediënten en dit maakt je huid niet rustiger

Doe het nu zeker 2 jaar dagelijks. Moelie schreef:Quellian schreef:Het zal zeker niet slecht zijn, maar ik geloof dat je op je 15e al moet beginnen met een goede dag- en nachtcreme om de rimpels op latere leeftijd onder controle te houden
Ik gebruik ook altijd Zwitsal voor m'n gezicht en heel soms Dove (als die dichterbij staat, maar vind ik eigenlijk te vet).
Dan heb ik geluk want ik smeer me gezicht al heel lang in, ik deed het iig al zeker op mijn 15e.
Dove (die blauwe pot) heb ik ook welles geprobeerd... maar die is idd heel erg vettig!