Denk dat ik ze maar eens probeer, als ze idd niet doorlekken dan is het wellicht de moeite waard.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mas schreef:Vleugelpiano's
Die lijken me pas écht lastig in te brengen
Maar goed, ik denk dat ik een beetje nachtrust nodig heb, want ik zie ineens hele rare dingen voor me
Terug ontopic: Ga toch eens rondlezen voor wat meer ervaringen, ben nu wel nieuwsgierig geworden of het wat is. Zou wel een uitkomst zijn
vleugelpiano's 
Snackie schreef:visioenen van super tampons met zeilen*
iemand schrijft, 2 tampons tegelijk in 1x.. lijkt me niet erg gezond..

Snackie schreef:Geweldig topic.
Ik vraag me af of het werkt. zij die ook in mini normaal en super te krijgen dan?
*krijgt visioenen van super tampons met zeilen*
iemand schrijft, 2 tampons tegelijk in 1x.. lijkt me niet erg gezond..
. Ik kan het me wel voorstellen hoor. Ik kom nu net toe kwa tijd om één lesblok (twee uur) te overbruggen met een super-plustampon én een maandverband. En dan moet ik dringend de toiletkant op, anders is het te laat.
maarre... ik heb ze idd al eens gebruikt omdat ik weer eens niet goed op de verpakking keek. Ik stond wel een beetje vreemd te kijken toen ik de verpakking open maakte. Ik had zoiets wat moet ik hier nu weer mee ( ja,ja ik weet wel wat er mee gedaan wordt hoor....) Ik moet toegeven dat ze een stuk prettiger in gebruik zijn dan de normale. Zeker na gebruik met uithalen. O get ik zie gelijk weer zo'n bloedende spleet voor me
BraveSpots schreef:Lizz schreef:Oke ik ga even serieus reageren
Ik heb ze van de winter ook gebruikt, mij doen ze niet veel.
Merk geen verschil met andere tampons.
Ik vond ze er alleen viezer uitzien.
Het verschil zou moeten zijn dat deze niet doorlekken? Iets van gemerkt?