Schoonheids vraagjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:16

>;) Vet maakt niet zomaar dik. Wanneer snapt Nederland dat eens?

Vet zorgt dat je goed kan poepen :Y)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:17

Je BH aanhouden in bed is ook echt wel het stomste wat je kan doen.
Verder zijn er bikini's met vulling die voorgevormd zijn waarin zelf de lelijkste borsten geweldig lijken.

Heb je je borsten weleens goed in de spiegel bekeken?
Ik vind die van mij van bovenaf echt verschrikkelijk en raar puntig maar van voren zijn ze eigenlijk best wel oke.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:17

borstvergrotingen lijken ook altijd maar goed te gaan.. zucht.. ( en dan nog te bedenken dat die dingen in je borst vervangen moeten worden om de zoveel jaar enz..) mijn god, je hebt een mooi lichaam..

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:18

Haha ik zei niet minder mayonaise omdat het vet is, maar vaak erg ongezond (vaak veel troep in) ... Olijfonaise (schrijf je dat zo?) is vaak gezonder.

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 20:18

xMarit schreef:
bokjebok schreef:
Bij sonja bakker mag je ook appelstroop op je brood?

Met 'Sonja Bakker' krijg je precies het aantal minimale caloriën binnen dacht ik .. ook met lekkere dingen tussendoor. Ik vind Sonja Bakker niet echt de goede manier om af te vallen.

Wat je beter kan doen is gewoon gezond eten. Dus sowieso elke dag een appel en bv een stuk komkommer. Geen zoetigheid op je brood doen dus, wat minderen met de mayonaise, en gezond snoepen: rozijntjes of bv een smoothie maken. :9 Als je écht trek hebt ook gewoon eten. Dan heb je het nodig. Weersta vreetneigingen (die heb ik altijd 's avonds) en neem dan wat fruit of ga iets doen waardoor je niet aan eten denkt.

Na het sporten ook voldoende water drinken en iets eten! Sporten is een inspanning voor je lichaam en heeft het daarna dus ook weer aanvulling nodig zegmaar.

En zoals hierboven ook al gezegd wordt: kijk nog eens goed naar jezelf, je kan ergens je lengte en gewicht invullen om te kijken hoe je BMI is. Is dat gezond ga dan niet proberen om 4 kg af te vallen.

Kijk gezond eten is nooit verkeerd, beweging ook niet. Maar het moet geen obsessie worden! Verwacht ook geen resultaat in een week want dat is gewoon niet mogelijk. Gezond afvallen gaat meestal per maand.

waar kan je dat uitrekenen?
Ik ben 1.65 en schommel tussen de 60 en 63

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:18

Ik wilde hetzelfde als WinSel zeggen!

pinuts

Re: Schoonheids vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:19

je lijkt erg onzeker over je lichaam, maar je fotos uit je profiel laten heel wat anders zien..?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:20

Haha sorry xMarit, maar heel NL is in de ban van producten waar mega groot 'nu X% minder vet!' op staat. Daarbij springt het glazuur bijna van je tanden als je proeft hoe zoet het is.

Eigenlijk best slimme marketing. Mensen blijven kopen omdat het niet werkt :P

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:21

Haha ja klopt Snoompje. En wat dacht je van 'SUIKERVRIJ!' .. en ondertussen er 100 andere stofjes en troep ingooien die nog 10x slechter zijn dan suiker :x

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:22

Met een borstvergroting zal ik maar eens wachten totdat je op je streefgewicht bent (als dit al nodig is). Daarnaast is met een bh aan slapen zeer slecht voor je rug en borsten, vooral niet doen! Volgens mij is het geheel meer iets dat tussen je oren zit en omdat je een ideaal beeld wil bereiken. Dit ideaal beeld is vaak een grote illusie die je echt moet laten varen. 1,65 tussen de 60 en 63 kilo is netjes en een mooi gezond gewicht. Lekker bewegen, gezond en regelmatig eten en dan krijg je een mooi strak lichaam dat gezond is.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:22

pinuts schreef:
je lijkt erg onzeker over je lichaam, maar je fotos uit je profiel laten heel wat anders zien..?

Ja idd dat dacht k ook

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 20:23

zonnebloem18 schreef:
Verder zijn er bikini's met vulling die voorgevormd zijn waarin zelf de lelijkste borsten geweldig lijken.

Ik vind die van mij van bovenaf echt verschrikkelijk en raar puntig maar van voren zijn ze eigenlijk best wel oke.

Ja weet ik maar ik durf het gewoon echttt niet uit te doen
me tepels zijn vet groot
ze zijn puntig en staan ver uitelkaar
niet alleen van boven maar ook in de spiegel!!!
Daarom juist, ik wil me niet altijd druk blijven maken om me borsten
Ik wil ook gewoon leuke dingen aan zonder te denken mwah een kipfiletje had handig geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:23

xMarit schreef:
Haha ja klopt Snoompje. En wat dacht je van 'SUIKERVRIJ!' .. en ondertussen er 100 andere stofjes en troep ingooien die nog 10x slechter zijn dan suiker :x

Daarom moet je ook zoeken naar dingen zonder suiker én zonder zoetstoffen. :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:23

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:24

BMI kan je berekenen op verschillende site's, zou je even moeten Googelen. BMI zegt echter ook nog niet alles want er zijn nu eenmaal mensen veel bespiering (spieren zijn zwaarder dan vet volgens mij .. ) en met een grotere buste. :)

Edit: Winsel heeft al een site gevonden zie ik ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:25

bokjebok schreef:
zonnebloem18 schreef:

Ja weet ik maar ik durf het gewoon echttt niet uit te doen
me tepels zijn vet groot
ze zijn puntig en staan ver uitelkaar
niet alleen van boven maar ook in de spiegel!!!
Daarom juist, ik wil me niet altijd druk blijven maken om me borsten
Ik wil ook gewoon leuke dingen aan zonder te denken mwah een kipfiletje had handig geweest

Maar lieve meid.... Stel: Je ondergaat een borstvergroting, valt af en bleekt je tanden. Dan ben je helemaal gelukkig, en vol zelfvertrouwen, DENK je. Dit heeft niks te maken met jou lichaam, maar met het beeld dat je van jezelf hebt. Je wil nu elk kleine puntje bijwerken en perfectioniseren. Maar je bent nooit klaar met perfectioniseren. En daarom moet je wat aan je zelfbeeld doen ipv aan je lichaam. :)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:25

Ik vraag me af of je weleens echt normale borsten hebt gezien.
Wat je omschrijft klinkt namelijk als normale borsten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:27

Ja die stof heet aspertaan. Onderzoeken daarna hebben uitgewezen dat deze stof bij veelvuldig gebruik de hersenen aantast.
Ook weer slimme marketing: het is 200X zoeter dan suiker dus hoef je minder te gebruiken. Lekker goedkoop voor de fabrikant dus :)
Bij deze dus: laat Lite frisdranken staan en koop weer gewoon :D

*schrapt een stuk want heeft weinig zin denk ik*

Denk dat we beter kunnen stoppen met afvaltips geven. Lijkt wel of we pro-ana bezig zijn :S
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-05-09 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:29

Juul schreef:
xMarit schreef:

Uhhu :j

Maar vaak denken mensen gezonder te snoepen / iets te eten of drinken (cola light, suikervrije kauwgom) als er suikervrij op staat, terwijl het vaak het tegenovergestelde is. Er zijn natuurlijk wel producten zonder suiker én zoetstoffen maar geen snoep oid. Zover ik weet in ieder geval :o

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:29

ts...je bent een prachtig meisje....ik denk dat je er beter aan doet om eens een afspraak te maken met een psycholoog....en dit is niet rot bedoelt....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:31

xMarit schreef:
[naam] schreef:

Uhhu :j

Maar vaak denken mensen gezonder te snoepen / iets te eten of drinken (cola light, suikervrije kauwgom) als er suikervrij op staat, terwijl het vaak het tegenovergestelde is. Er zijn natuurlijk wel producten zonder suiker én zoetstoffen maar geen snoep oid. Zover ik weet in ieder geval :o

Je kan het beste snoep kopen zonder kunstmatige geur/ kleur en smaakstoffen. En met zo min mogelijk suiker. :)

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 20:37

Ik ben echt totaal niet knap echt niet,
vaak doen meisjes ook heel rot tegen me zonder dat ze me uberhout kennen
beide exen kennen mijn niet eens en noemen me zo
laatst had ze bij me schoonpa, een foto van een varken gezet en daarnaast 1 van mijn
en daaronder gezet zoek de verschillen!!
Ik ben ook best dikkig, dat kan je heel goed zien op de foto waar ik een roze truitje aan heb!!
ook daar zie je dat dr geen boobs zijn en gewoon alles PLAT is!!

Ik denk niet dat ik persee gelukkiger word als mijn tanden wit zijn
en me borsten groter
maar ik denk dat het een comibinatie van dit alles zeker zou helpen!!
Ook heb ik helemaal geen kont, nou gaat het me net te ver om daar ook iets in te laten zetten
dus zal ik daar mee moeten leven!!

Hoelang duurt het voor je een resultaat ziet als je gewoon veel sport en gezond eet?
Is hier echt MAANDEN voor nodig, dan heb ik het natuurlijk niet over de perfecte lichaam want
dan zou je altijd moeten blijven sporten!!
Maar over dat alles wat strakker gaat worden?
iedergeval bij me heupen want dat is echt het verschrikkelijkst van alles kwa vet dan...
Laatst bijgewerkt door bokjebok op 18-05-09 20:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Re: Schoonheids vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:39

Hoe durf jij over jezelf te zeggen dat je niet knap bent? Dat doe je jezelf toch niet aan? :) Iedereen is mooi, er bestaan simpelweg geen lelijke mensen. En mensen die dat zeggen hebben zelf een heel laag zelfbeeld, en dan is het maar al te leuk om anderen de grond in te praten!

Kitty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:40

Als ik je zo hoor praten begin ik me beledigd te voelen.
Mijn figuur is ongeveer hetzelfde als het jouwe op de foto met het roze truitje, en als ik jou zo hoor zou ik mezelf dan ook te dik moeten vinden.
Ik vind dit totaal niet. Probeer er met mensen over te praten als je je zo rot voelt. Je zegt zelf ook al dat die exen je niet kennen, nou trek je er dan niks van aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:41

Nee ik ben lekker :P Ik ben ook maar een of andere rooie bostrol waar de kerels met een grote boog omheen lopen haha.
Maar goed jij wil op Jessica Alba lijken ofzo? Lekker standaard, 13 in een dozijn.