Vet maakt niet zomaar dik. Wanneer snapt Nederland dat eens?Vet zorgt dat je goed kan poepen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xMarit schreef:bokjebok schreef:Bij sonja bakker mag je ook appelstroop op je brood?
Met 'Sonja Bakker' krijg je precies het aantal minimale caloriën binnen dacht ik .. ook met lekkere dingen tussendoor. Ik vind Sonja Bakker niet echt de goede manier om af te vallen.
Wat je beter kan doen is gewoon gezond eten. Dus sowieso elke dag een appel en bv een stuk komkommer. Geen zoetigheid op je brood doen dus, wat minderen met de mayonaise, en gezond snoepen: rozijntjes of bv een smoothie maken.Als je écht trek hebt ook gewoon eten. Dan heb je het nodig. Weersta vreetneigingen (die heb ik altijd 's avonds) en neem dan wat fruit of ga iets doen waardoor je niet aan eten denkt.
Na het sporten ook voldoende water drinken en iets eten! Sporten is een inspanning voor je lichaam en heeft het daarna dus ook weer aanvulling nodig zegmaar.
En zoals hierboven ook al gezegd wordt: kijk nog eens goed naar jezelf, je kan ergens je lengte en gewicht invullen om te kijken hoe je BMI is. Is dat gezond ga dan niet proberen om 4 kg af te vallen.
Kijk gezond eten is nooit verkeerd, beweging ook niet. Maar het moet geen obsessie worden! Verwacht ook geen resultaat in een week want dat is gewoon niet mogelijk. Gezond afvallen gaat meestal per maand.
zonnebloem18 schreef:Je BH aanhouden in bed is ook echt wel het stomste wat je kan doen.
Verder zijn er bikini's met vulling die voorgevormd zijn waarin zelf de lelijkste borsten geweldig lijken.
Heb je je borsten weleens goed in de spiegel bekeken?
Ik vind die van mij van bovenaf echt verschrikkelijk en raar puntig maar van voren zijn ze eigenlijk best wel oke.
Citaat:waar kan je dat uitrekenen?
Ik ben 1.65 en schommel tussen de 60 en 63
bokjebok schreef:zonnebloem18 schreef:Je BH aanhouden in bed is ook echt wel het stomste wat je kan doen.
Verder zijn er bikini's met vulling die voorgevormd zijn waarin zelf de lelijkste borsten geweldig lijken.
Heb je je borsten weleens goed in de spiegel bekeken?
Ik vind die van mij van bovenaf echt verschrikkelijk en raar puntig maar van voren zijn ze eigenlijk best wel oke.
Ja weet ik maar ik durf het gewoon echttt niet uit te doen
me tepels zijn vet groot
ze zijn puntig en staan ver uitelkaar
niet alleen van boven maar ook in de spiegel!!!
Daarom juist, ik wil me niet altijd druk blijven maken om me borsten
Ik wil ook gewoon leuke dingen aan zonder te denken mwah een kipfiletje had handig geweest

Juul schreef:xMarit schreef:Haha ja klopt Snoompje. En wat dacht je van 'SUIKERVRIJ!' .. en ondertussen er 100 andere stofjes en troep ingooien die nog 10x slechter zijn dan suiker
Daarom moet je ook zoeken naar dingen zonder suiker én zonder zoetstoffen.

xMarit schreef:[naam] schreef:
Daarom moet je ook zoeken naar dingen zonder suiker én zonder zoetstoffen.
Uhhu
Maar vaak denken mensen gezonder te snoepen / iets te eten of drinken (cola light, suikervrije kauwgom) als er suikervrij op staat, terwijl het vaak het tegenovergestelde is. Er zijn natuurlijk wel producten zonder suiker én zoetstoffen maar geen snoep oid. Zover ik weet in ieder geval
Iedereen is mooi, er bestaan simpelweg geen lelijke mensen. En mensen die dat zeggen hebben zelf een heel laag zelfbeeld, en dan is het maar al te leuk om anderen de grond in te praten!