Misschien nog wel langer. Maar ik kon in een later stadium best op vakantie (moest ook wel, mijn zus ging in mexico trouwen
), hoewel ik natuurlijk het grootste deel gemist heb. Het hotelbed lag gelukkig zalig! 
(maw: ik luister altijd heel goed naar mijn lichaam en heb tijdens de vakanties ook 80 procent van de tijd geslapen
) Ik heb niet voor niets meer dan 300 lesuren gemist op school! Had daarmee van dat jaar ook een record 
Maar je kán wel op vakantie met pfeiffer, je moet alleen echt je rust pakken als je het nodig hebt. Dat bedoelde ik ermee te zeggen
Goed luisteren naar je lichaam dus
(en hoe moeilijk ook: als iedereen wil shoppen en jij bent eigenlijk te moe, lekker op bed blijven liggen!
)TS: als ik jou was, zou ik toch even nog met een decaan praten voordat je de examens echt in gaat. Dan kan zij je vast meer vertellen over de mogelijkheden. Dit valt namelijk onder het kopje: overmacht.
Eten kan eigenlijk helemaal niet meer en drinken is heel pijnlijk..Ook heb ik er vanacht nog een verkoudheid bij gekregen,pff het lijkt allemaal niet mee te vallen.
Ik ben bang dat dit nooit meer over gaat. Sinds vorige week loop ik stage, maar ik kan nu al niet wachten tot ik klaar ben (nog 7 weken
, ik heb vandaag de bloedtest binnen gekregen. En zoals al verwacht is het inderdaad pfeiffer. M'n keel gaat nu wel wat beter, mede door gorgellen met mintwater. Alleen nu heb ik er nog een stevige verkoudheid bij te pakken.
?