Gwen: hahahah
wat een humoristische beschrijving, geweldig.Maar inderdaad, elk lichaam heeft weer een andere hoeveelheid behoefte aan vocht.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat een humoristische beschrijving, geweldig.

isabelleke schreef:hiboune schreef:je moet wel meer gaan drinken is beter voor je hele lijf (vooral de nieren)
probeer eens iets lekkers te drinken te vinden!
limonade?
limonade is vloeibaar voedsel en door de suikers zeer ongezond, dan drink je misschien nog beter niet
de enige zuiverende vloeistoffen:
water, thee en ook nog soep
)
Maar normalitair drink ik eens.. 4 á 5 glazen, op schooldagen misschien 2 of 3.
Best slecht, aangezien ik al half van m'n stokje ga als ik eens flink gezweet heb of de avond ervoor 1 glas alcohol heb gehad (ik moet dan altijd heel veel plassen, wat ik er dan nooit bij drink). Als ik me zo voel, drink ik altijd wel een paar glazen en dan gaat het weer goed
Werkt erg goed, en zo drink ik veel meer! Ik merk nu trouwens dat ik te weinig gedronken heb, als ik hoofdpijn krijg. Soort alarmbelletje.
En je hoeft niet ineens hele liters weg te gaan werken. Sowieso langzaam opbouwen, maar ´vergeten´. Gemakzucht eerder terwijl het toch ongelooflijk belangrijk is..
Letsdunit schreef:Ik vergeet het ook vaak hoor. Wat wel helpt is bijvoorbeeld te ontbijten met cornflakes ofzo dan heb je al wat melk binnen.
Op mijn werk krijgen we om het uur zowat thee dus daar drink ik wel genoeg.
Erg weinig maar zo doe ik het al jaren.
En als ik dan water wil, dan ben ik weer goedkoop 
Weet niet waarom.. maar daar ben ik nu ineens tegen
En als ik wat meer drink heb ik gelijk een abonnement op het toilet. Het komt vooral door het feit dat ik gewoon geen dorst heb, en daarom dus ook niet drink. Verder heb je zelden hoofdpijn, maar tegenwoordig wel snel vermoeid, maar of dat aan te weinig drinken verweten kan worden?