Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frouk schreef:Zijn er eigenlijk ook dingen die je er tegen kunt doen behalve medicatie via de ha?
Angela_ schreef:Voordat ik instorte had ik al wel wat klachten maar ik dacht net als Sifra het in de vakantie wel over zou gaan. Nou niets bleek minder waar, we waren er nog niet of ik kreeg last van paniek/angsaanvallen. We zijn er 3 dagen geweest en konden terugkomen, was geen leuke ervaring. Na de 3 weken vrij wilde ik "gewoon" weer gaan werken, mijn baas wilde dat ik eerst naar de bedrijfsarts zou gaan want die voorzag dat het niet zou gaan. Ik ben na overleg toch gaan werken maar het ging inderdaad niet, heb toen ook te horen gekregen dat mn contract niet verlengd zou worden wat mij weer rust gaf om me op mn herstel te richten, ben niet meer terug geweest.Hoe hebben jullie dat gedaan met je werk? Hoe hebben jullie daar gebracht dat je het niet meer trekt?
sifra01 schreef:Tegen je burnout bedoel je Frouk? Ik zou het zonder medicijnen doen, zolang je dat redt. Veel rust nemen (maar dat gebeurt vanzelf wel) en goed luisteren naar wat je lichaam je aan geeft. Niets forceren.
Frouk schreef:sifra01 schreef:Daar ben je lekker mee Frouk. Welkom hier trouwens. Kun je nu wel weer een uitkering krijgen dan?
Nee want het uwv ging niet meewerken omdat ik voor school wel stage moet lopen en dat beschouwen ze ook als een vorm van werk ofzo. Iig ik heb gedaan alsof mn neus bloedde en me beter gemeld. Wilde niets meer met dat heel uwv te maken hebben. Gelukkig woon ik nog thuis dus als ik even geen inkomen heb, supporten mn ouders me gelukkig wel wat