Achtbaan angst!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Achtbaan angst!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 07:30

Gaat de vliegende hollander echt zo hard? Ik heb nog nooit zon saaie attractie gezien eerlijk gezegd... :=

Ik heb ook een angst voor vrije-val dingen en ik ga er gewoon niet in, klaar. :D
In Disneyland ben ik vorig jaar in de Tower geweest en ik kwam er jankend uit, ik hoef die angst niet te overwinnen, ga er gewoon niet meer in.
Achtbanen durfde ik dus ook niet goed (iig achtbanen die over de kop gaan) maar dat heb ik wel gewoon gedaan en nu vind ik ze geweldig. ;)

_Marjon_

Re: Achtbaan angst!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 12:17

Ja het is echt. Vind hem ook niet bijzonder. Wat dat betreft echt het meest 'tamme' achtbaantje van de Efteling.
Dus voor de topicstarter, pak die, pak die!!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 12:29

Ik snap het probleem ook niet helemaal. Als je niet duft ga je er gewoon niet in. Je kan ook heel goed leven zonder regelmatig een achtbaanritje te maken.

Wel begrijp ik dat je wilt hoor, want het is natuurlijk geweldig. :P

Lijkt mij veel erger als je niet zou durven vliegen ofzo. Dat verkleint je wereldje.

Maar verder heb ik geen tips voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 12:38

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 12:39

Gewoon niet erin gaan? Als je echt niet durft.
Lekker de wildwaterbaan in of zo.
De bedoeling van een PRET park is om PRET te hebben, niet om er met bibbers rond te lopen ;) .

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 12:40

Ik heb het in principe ook niet zo op achtbanen. Ben in de Efteling in de Vogelrok geweest en die vond ik wel heel erg leuk. Daar zijn we denk ik wel 7-8 keer achter mekaar in geweest. Daarna heeft mijn vriendje me overgehaald om ook in de Bob te gaan en dat viel me ook mee. Gaat helemaal niet zo hard eigenlijk.
Toen hadden we de smaak te pakken en leek dat schip me wel leuk (die wiegt op en neer, weet de naam niet meer).
Nou, NOOIT MEER!!! VRESELIJK vond ik dat! Ik ben zooooo bang geweest en het duurde voor mijn gevoel ook zo lang. Wij zaten ook nog eens vrij ver achteraan en dan heb je het gevoel van zero gravity al helemaal. Ik kwam helemaal trillend uit dat ding en heb nog een uur na staan trillen. Ik kan dus duidelijk niet tegen attracties met het vrije val gevoel. Dat doe ik dus nooit meer.
Mijn vriend wil me ook nog een keer in de andere achtbanen van de Efteling krijgen (wij waren in de winter en toen waren ze niet allemaal open). Ik weet nog niet of ik dat durf ;-)

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:01

Je lijkt wel op mn moeder, die gaat ook niet in de bob maar wel in de pegasus. Terwijl ik de bob een stuk rustiger vind .
Schommelschepen, daar moet ik het ook niet van hebben, daar ga ik nooit meer in. Achtbanen heb ik nooit moeite mee gehad maar vrijevaltorens wel. Totdat ik in moviepark er uiteindelijk wel in ging. Meteen 10 keer gedaan :D
En 'bank' dingen (die over de kop gaan) vallen nog mee, maar vermijd ik liever ook als het rustig is en je kans hebt dat hij drie programma's achter elkaar doet. :+